Onze zoon is helemaal verslaafd aan Bumba. Nu kreeg ik de tip om een keer naar Plopsaland te gaan. Mijn ervaring is dat veel kinderparken vooral gericht zijn op oudere peuters en kinderen, en nog te groot voor jongere peuters. Onze zoon vermaakt zich nog opperbest in een buurtspeeltuintje of kinderboerderij. Zou hij in zomer, als hij 2 is, al iets kunnen met Plopsa? En dan mn in Hasselt, de anderen zijn te ver voor een dagje.
Met name lengte zal een issue zijn wij zijn met 2 jaar naar tivoli nijmegen gegaan s was net 90 cm dus mocht op 2 attracties na oversl in zelfs de achtbaan, wel met ons maar wij konden er dan ook in.
Dit ja. Boven de meter mogen ze echt overal in. Maar er zijn genoeg leuke attracties voor de kleintjes en ze kijkrn hun ogen uit. Hier ook gegaan toen ze 2 was. Ze genoot al ontzettend van de theatershow van maja de bij en sowieso van de hele sfeer die er hangt. Genoeg te zien. Je hebt ook een grote klimboom met een ballenbak. Was ze niet uit weg te slaan. Zou lekker gaan hoor
Onze jongste was vorig jaar ook maar net 2 toen we zijn gegaan en geen 90cm, maar hij heeft het toch echt heel erg naar zijn zin gehad. Ik vind het zeker een aanrader. Het is niet groot, maar voor kinderen (zeker van die leeftijd) meer dan groot genoeg om een erg leuke dag te hebben!
Wij vonden het erg leuk. Onze meiden waren 2 en baby. De helft is voor groot maar je kunt zeker in een aantal attracties voor de allerkleinste. Mijn dochter heeft het er nog over en het is al een jaar terug.