vakantie zuidfrankrijk&trouwen met 30 weken! tips/advies?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door klingel, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

zuidfrankrijk met 30 weken, wel of niet doen?

1. niet doen; ik zou te bang zijn

2. niet doen; ik heb slechte ervaringen gehad met 30 weken in het buitenland

3. wel doen, go with the flow!

4. wel doen, ik heb goede ervaringen met 30 weken in het buitenland

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    #41 Agatha, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
    Sorry, heb niet alles gelezen, maar zie dat ik een van de weinigen ben die nee heeft gestemd. Dus toch maar een toelichting.

Trouwen? Zou ik zeker doen.
    Maar niet in Zuid Frankrijk.
    Toen ik 30 weken zwanger was mocht ik niets meer doen en had ik al een tijdje in het ziekenhuis gelegen. Daar lag ik met 32 weken weer in. Bij mij op zaal lag een vrouw met gescheurde vliezen, die mocht helemaal niet meer overeind komen voor de rest van haar zwangerschap en die was even ver als ik. Overigens was ik tot 6 maanden kerngezond en wees niets op de aanstaande problemen.
    Dus ik zou dichter bij huis trouwen en daar niet te lang mee wachten.

Ik wens je een hele voorspoedige, blijde, gezonde en zorgeloze zwangerschap en een prachtig, romantisch huwelijksfeest.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zat nog even te denken naar aanleiding van de dames hier die het niet zouden doen ivm medische problemen/vroeggeboorte, is het niet mogelijk om eerder te gaan trouwen? Met 22 weken ofzo, dan heb je een hopelijk geruststellende 20 weken echo gehad, heb je een zeer grote kans dat je niet (meer) misselijk bent, je bent waarschijnlijk nog erg mobiel. En het is dan toch half juni en net zo'n grote kans dat het mooi weer is als in augustus.

Maar goed, ik weet niet of dat een optie is en of het haalbaar is qua tijd. Ik zou het wel overwegen, persoonlijk zie ik alleen maar voordelen ;)

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Zou ik ook doen, trouwen/vakantie in het 2e trimester i.p.v. het 3e.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zeker doen en lekker genieten, het wordt vast een prachtige dag!!

buikfoto 30 weken:
    Bekijk bijlage 57796

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :)

eerder kan niet; de kinderen van de zussen hebben pas eind juli vakantie, en - nog onoverkomelijker - onze beoogde en zeer speciale trouwlocatie is alleen in dat weekend in aug beschikbaar.

ik ben echter al overtuigd (ook ondanks laatste NOGO advies op basis van begrijpelijke eigen ervaring) dat we er gewoon voor gaan.
    indien het niet kan/mag dan cancellen we; maar we gaan uit van het gewoon goede.
    daarbij zijn de franse ziekenhuizen (in de buurt/op de route) de beste van europa, en hoewel dat nog steeds niet ideaal is dus niet eng.

gewoon HEUL lui en luxe en loom en verwend op pad, me (ons) laten bedienen en rust en vrede.

komt goed!
    en zo niet, dan niet.
    maar we gaan niet voor nietgaan en dan met 30 weken hier in 30 graden denken ' hmm, had makkelijk gekund '

:)

voelt goed en overtuigd nu.
    meerdere vrienden die we inmiddels ingelicht hebben hebben daar ook aan bijgedragen. :)

@surf: MOOIE BUIK!!!! :)
    @all: dank voor meedenk, smak!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Super dat jullie de beslissing hebben genomen om het te gaan doen. Ik heb er alle vertrouwen van de wereld in dat het helemaal goed komt. Zwangerschappen verlopen toch vaker zonder complicaties dan mét en mocht er echt iets aan de hand zijn dan zie je dat tegen die tijd wel weer. Je slaat jezelf voor je kop als je er vanaf ziet en uiteindelijk had het makkelijk gekund. Ik ben erg benieuwd naar jullie dag (ook al duurt het nog even) en ik ben ook erg benieuwd naar de jurk. Jouw enigzins inschattende kan dat niet minder dan fabulous zijn :D. Oh en voor ik het vergeet: Geniet van de voorbereidingen. Dat vond ik zo onderhand al de helft van de fun!!

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    joehoe!
    thats the spirit he! :)

dag wordt rustig lief loom relaxt knus intiem.
    trouwen in de wijngaard, blije hippe bruidstaart en bubbels onder de platanen, dan even rusten denk ik ;)
    dan aperitief met hapjes en daarna aan zon lange lieve tafel een mooi diner. dans le jardin! :D

jurk?
    ik twijfel nog. 1e idee is gewoon prachtige zwierige zomerjurk met dito (zit:D)schoentjes en bloem in haar,
    2e idee (verleiding) is toch een superstylish bruidsjurk.
    van deze couturier s' il vous plait! :D
    Bekijk bijlage 58906

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
  9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    maar denk toch dat het eerder een wat kleurige-re zwierige (glitter)zomerjurk wordt ;)
    wegens het bescheiden (bedoelde :D) karakter en wegens... hoogzomerrrr!

;)

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Die jurken zien er allebei mooi uit. Die bovenste vind ik de mooiste. Bij trouwen hoort in mijn beleving toch een lange jurk. Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk uitkiest.

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik ben ook benieuwd wat ik kies mermaid! :D

vind zoiets als de bovenste wel heul erg mooi... alleen dan gaarne niet 4500 :$..

komt goed, binnenkort orrienteren in leuke winkels/steden ;)

12. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou het gewoon lekker doen.
    Ben zelf getrouwd met 34 weken.
    Hebben het wel klein gehouden gewoon met naaste familie.
    En nu deze zwangerschap hebben we ook een vakantie geboekt naar Frankrijk als ik 30 weken ben.
    En hoop daar heerlijk te genieten.

Deel Deze Pagina