Heeft iemand misschien zo'n kortingsbon voor Landal Greenparks uit het babypakket over? Mijn babypakket mag ik pas in mei ophalen, maar we willen half mei graag op vakantie, dus komt de bon iets te laat. :x Alleen als je hem zelf toch niet gaat gebruiken, natuurlijk! Kan iemand me helpen?
Voor half mei zou ik denk ik gewoon via de site boeken. Mijn ervaring is dat het met kortingscodes duurder is. Als de prijs in het staatje rood gedrukt is, is dit al een aanbieding en via een kortingscode niet goedkoper. Heb wel een kortingscode van de FNV: dan typ je achter .nl/fnv04l Geeft volgens mij hetzelfde percentage korting als de prenatal.
Alvast bedankt voor de snelle reacties! Als het goed is, krijg je met die bon 40% korting, via de site nu 20%. Dat scheelt toch nog behoorlijk! En we willen graag een huisje met sauna, die zijn meestal niet beschikbaar meer voor last-minutes... Ik ga die FNV code eens even proberen!
Ik zou eens kijken via Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl die zijn meestal ook goedkoper.