muggenspul

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inky, 13 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Wij staan straks midden in de bossen op de camping. Nu wilde ik muggenspul voor Lars halen voor als we gaan wandelen ofzo. Maar dat kan allemaal pas vanaf 3 jaar!!!
    Wat nu?

Op zijn kamer kan een ding in het stopcontact wat de muggen weghoudt maar als we buiten zijn? Zelfs de apotheek had geen oplossing. Net als met Azaron en Afterbite dat is ook pas vanaf 3 jaar!!

Dus iemand tips tegen muggen en wat erop doen als ie gebeten wordt?

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik herken het probleem.
    Gelukkig heb ik de oplossing gevonden....mosi-guard natural.
    Dit rol/spray je op je kind en de muggen blijven weg...voor kinderen vanaf 3 maanden.
    Het is bij ons te koop bij de DA-drogist.

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    En als ze wel geprikt zijn heb je ByeBites jeuk-weg junior.

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Zat even te kijken op het internet waar ze het allemaal verkopen. Lees ik het volgende:
    In Nederland, is door een geschil met de Keuringsdienst van Waren over een juridisch-administratief punt over de werkzame ingrediënt, Mosi-guard tijdelijk uit de handel genomen.

Balen.... heb zelf ook nog nodig voor de vakantie. Hopelijk ligt er nog wat in de winkel.

5. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Die Mosi-Guard hebben wij ook en ik gebruik het voor Isabel (zij is 5) maar voor de kleine spruit (ruim anderhalf) heb ik het nog niet gebruikt. Ik weet ook niet of dat spul dat ik heb voor kleintjes is, eigenlijk, daar heb ik dus nog niet naar gekeken.

Sterkte ermee, Inky, ik hoop dat je ergens iets kunt vinden om Lars te beschermen.

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Wetenschappelijk onderzoek toont aan dat Mosi-guardTM Natural één van de meest effectieve insectenwerende middelen is op basis van natuurlijke grondstoffen.

Mosi-guardTM Natural is geschikt voor iedereen, maar wordt speciaal aanbevolen voor zwangere vrouwen, baby’s vanaf 3 maanden en mensen met een gevoelige huid. Mosi-guardTM Natural is verkrijgbaar in spray, stick en roll-on variant.

Bron:http://www.careplus.nl/shop/productinfo.asp?artnr=112&l=nl&hoofdartnr=112

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    maar waarom halen ze het dan van de markt? zit er iets in wat niet goed is?

daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar

ze halen het niet zomaar voor de lol uit de markt

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou ja wat raar alos die kleintjes niet gestoken worden? Ik heb naar de DA hier in de buurt gebeld en het is idd uit de handel gehaald, ze weten niet of het nog terug komt. Tjees wat een gedoe zeg. Denk dat ik maar met een mepper om mijn kind heen moet lopen de hele vakantie.

9. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Of een hoedje met daaraan een klamboe tot op de grond, hihi

10. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    whaaaa ja idd das een goeie

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    prrrikweg? Dat kan toch wel met ukkies???

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou bij de apotheek zeiden ze me dat er niks was dus ik zou de bijsluiter nog maar eens lezen.

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    http://www.kinderinfo.nl/artikelen/arti ... icleID=144

Als je kind nog geen twee jaar is, mag hij geen mentholproducten gebruiken om de jeuk te bestrijden (zoals mentholstrooipoeder). Menthol kan bij jonge kinderen namelijk benauwdheid veroorzaken. Pas goed op dat je kind de jeukstillende middelen niet aflikt of in zijn ogen wrijft. Het beste is om de middelen eerst een tijdje goed te laten intrekken. Daarna kan het aflikken van de ingesmeerde plekken geen kwaad meer.

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    he die lido.. zalf ofzo die heb ik zelf maar dat is hormoonzalf lijkt me niet goed.

Maar als ik dat zo lees moet ik lars in het wit doen en verder azijn of cintroensap op de bult. En die prrrikweg daar zal ik eens wat meer over gana lezen

15. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zat ook te denken aan smeren met azijn. Gelukkig zijn de meeste muggen er pas 's avonds.

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lidocaïne zalf bedoel je?? dat is geen hormonenzalf.. alleen wat pijnstillend.(verdovend) Vaak heb je die icm vaseline zalf...

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja die bedoel ik ik heb hem nu weer, dokter zei dat het hormoonzalf was. Maar is idd tegen de pijn haha.

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ow haha is iets wat erop lijkt. Is locoid dus wel hormoonzalf

Deel Deze Pagina