als menstruatie rekenen of niet

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door poekie83, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poekie83

poekie83 Lid

28 sep 2008
    32
    0
    0
    Ik heb een vraagje heb 4weken geleden een miskraam gehad met 9weken en die opgewekt dmv Misoprostol.Tot en met afgelopen donderdag af en toe bruine afscheiding gehad en dan weer dik een ddag niets.Nu heb ik sinds zaterdagavond echt rood bloedverlies maar niet veel,gister wel redelijk wat,maar vandaag weer niet heel veel en nu de ene keer rood en andere keer wat bruinig.Normaal gepsoken heb ik altijd een cyclus van 27/28 dagen en ben nooit zo lang en erg ongesteld en omdat ik nu toevallig op dag 27 van mijn cyclus weer rood bloedverlies heb gekregen vroeg ik mij af of ik dit als mijn menstruatie kan en zal beschouwen of niet?

Groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Poekie,

het is al vervelend dat je een miskraam hebt gehad en nu weet je ook niet waar je aan toe bent. Dat is helaas niet anders na een miskraam. Pas achteraf kun je zeggen of dit nu een menstruatie is of niet. Ik denk van niet omdat het toch vrij snel was en omdat je niet veel bloed bent verloren. Meestal komt de eerste mesntruatie na een miskraam pas na 6-8 weken en verlies je ook heel veel rood bloed. Maar dat geldt niet altijd.De tijd zal dus moeten leren of dit weer je normale cyclus is.

Mirjam

Deel Deze Pagina