Vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Visjes, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hi meiden,

Wij zijn van plan om de week van hemelvaart een dag of 6 weg te gaan. We willen gaan kamperen. Wie heeft er tips waar het leuk is om naar toe te gaan? We denken zelf aan Belgie/Frankrijk. Kust vind ik altijd leuk, maar als er ergens anders veel te doen is, is dat ook prima. Het liefst zoek ik lekker de zon op, maar ja voor een dag of 6 wil je ook niet te ver gaan. Heeft iemand leuke ideeen?

Ik ben erg benieuwd!!

Groetjes Visjes

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Luxemburg in België is echt heel mooi en rustig, maar ja dat is wel vooral om te wandelen, kajakken en zo... Dus niet veel mensen rond je heen...
    Wat zoek je precies? Drukte of rust?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben een keer met een tent bij het meer van Lausanne gestaan( zwitserland) Echt heel mooi daar. Veel mooier dan Frankrijk ( vind ik dan) en je kunt er in de buurt heerlijk eten en rondkijken.

4. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @Ineke Nou op zich mag er wel wat bedrijvigheid zijn, maar ook niet al te veel. Maar dat vind je in mei toch niet zo heel snel (denk ik).

@bosi: Zwitersland lijkt me ook wel een keer leuk. Alleen hoe lang is het rijden naar het meer van Lausanne? We hebben wel een vouwwagen dus kunnen niet vol gas...

5. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Wat dacht je van de Belgische Ardennen? Heel mooi natuurgebied, je kunt de rust opzoeken en als je zin in wat meer drukte hebt ga je naar de vele mooie stadjes/dorpjes die er in de buurt liggen. Vervelen zul je je er in elk geval niet! :D

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Het is trouwens het meer van Geneve

Het is ongeveer 8,5 uur rijden. Nog best lang dus.

Ardennen is inderdaad ook erg leuk.

Deel Deze Pagina