wij werken beiden onregelmatig en tis zo verschillend hoe laat we naar bed gaan, de ene keer liggen we er 20uur al in om tv te kijken en slapen we om 21 uur al, andere keer duiken we pas half 2 of 2 uur ons bed in hihihi
Wij liggen door de weeks meestal tussen 22 en 23 uur in bed en als we eerst nog tv gaan kijken in bed, dan meestal rond 20:30 uur ! In het weekend meestal iets later ......
Ik ga meestal slapen rond 1-2u. Van mijn man wisselt het heel erg omdat hij in verschillende shifts werkt.
Wij proberen altijd tussen 22 en 23 uur op bed te liggen, momenteel hebben we geen tv boven dus de verleiding om langer beneden te zitten is wel erg groot en meestal liggen we dan ook later in het weekend is het meestal later, ligt er aan wat we doen
Als ik moet werken tussen 10 en 11.En als ik niet moet werken ten laatste rond 1 uur.(is ook wel eens erger geweest. )
tegen 22.30 en 23.00. als mijn man om half zes weg moet smorgens dan gaan we tegen een uur of 21.00-21.30 naar bed
Op een doordeweekse dag rond 22.00 uur (heb echt mijn slaap nodig). In het weekend staan we ook altijd erg vroeg op, dus de ene keer liggen we wel laat op bed, en de andere keer al om 20.00 uur.
Wij gaan meestal tegen 22.30 naar boven en gaan tegen 23.00-23.30 slapen.. In het weekend zo rond middernacht.. even een vraagje.. Aan de dames die pas tegen 1.00 gaan slapen, kunnen jullie zo goed zonder slaap? Ik neem aan dat de kleine niet tot 10.00 in bed ligt?
Mijn man is door zijn werk alleen in het weekend thuis. Door de week ga ik rond 20u of 20.30u naar boven. Dan ga ik lekker op bed tv kijken. In het weekend is het vaak rond 23 uur of later, blijf beneden voor mijn man want hij valt als hij in bed ligt vrijwel meteen in slaap. Maar het liefst lig ik lekker op tijd in mijn bedje.
Nee, maar meestal wel tot 9 uur Heb het geluk dat Alyna meestal heel goed slaapt. Als ze eens een slechte nacht heeft ofzo heb ik pech en ga ik overdag wat bijslapen of héél vroeg naar bed de volgende dag.
pff wat een tijden allemaal!! Ik lig er meestal wel om 10 uur, soms 11 uur. Ik ben altijd moe! Ik zou wel willen dat ik langer op kon blijven, maar dan vallen me ogen dicht! Ik vind die avonden dan ook erg kort hoor! En de kleine is hier meestal ook om half 7 wel weer wakker #-o
Lig er meestal ergens tussen 22 en 23 uur in hoor, anders kan ik er 's morgens echt niet uit... In de winter kan het vaak wel nog veel eerder zijn.. En in het weekend is het heel wisselend
Toen ik nog hier in het dorp om de hoek werkte, ging ik meestal rond 23.00 naar bed en stond ik om 6.30 uur op. Nu kreeg ik half maart het "leuke" grapje dat m'n werkgever besloot te gaan verhuizen naar Eindhoven, wat betekent ongeveer een uur rijden. Ik moet om half 8 beginnen, en sta om 5 uur op. Aangezien ik iemand ben die haar slaap hard nodig heeft, lig ik meestal tussen 21.15 - 21.30 op bed...
Tussen 22.30 en 23.00 uur. En in het weekend ook zoiets. Het maakt niet uit hoe vroeg of laat ik naar bed ga, ik kom 's morgens altijd moeilijk m'n bed uit...
meestal lig ik er voor 10en al in. Bij voorkeur soms later als ik niet hoef te werken de volgende dag. Vent is meestal, tenzij hij dagdienst heeft en om 7 uur moet beginnen met werken.
Bij ons is het best verschillend. Als ik de volgende ochtend er niet uit hoef, dan liggen we wat later in bed, zo tussen half 11 en 11. Moet ik er de volgende ochtend vroeg uit, dan lig ik om half 9 in bed tv te kijken en gaat de lamp om 10 uur uit! Ik kom sowieso slecht mijn bed uit, maar als ik te kort geslapen heb merk ik dat de hele dag en ben ik zo duf als een konijn...