hoi, Wij willen in september nog een weekje met vakantie... Iemand leuke tips? Is vliegen al aan te raden of nog maar even mee wachten?
Ik vindt het zelf persoonlijk erg klein om al te gaan vliegen maar werk op de luchthaven en zie ze wel kleiner. Als ik jullie was zou ik iets leuks met een zwembad in nederland of belgie zoeken. Erg kneuterig misschien maar wel fijn om te weten dat je ook weer zo thuis bent als er wat is.... Is net zo leuk nu zo nog zo klein zijn!
Gewoon lekker mooi en comfortablet huisje in een vakantiepark. Niet te ver weg. Wij zijn naar Friesland geweest toen Milan 10 weken was. Vanuit hier ( bij Maastricht) was het bijna 5 uur rijden en achteraf was dat toch wel iets te veel. Milan had het na 2-3 uur wel gezien. Overigens is zuid limburg erg mooi!!!
Vliegen kan prima....die hele kleintje hebben er minder erg in dan dat ze wat groter zijn en niet meer stil kunnen zitten. Nu slapen ze nog lekker veel en dus ook in het vliegtuig. Wij zijn afgelopen zomer naar Gran Canaria geweest, naar het app. complex Barbacan. Echt super top, echt een aanrader met kids