locaties gevraagd cran canaria kindje 5 mnd

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by olifantje76, Sep 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. olifantje76

Aug 30, 2008
    71
    0
    0
    hallo!

wij willen graag in oktober op vakantie naar cran canaria. Heel spannend vind ik met een kleintje van dan 5 maanden....
    Hebben jullie tips voor locaties/appartementen/hotels die geschikt zijn (en faciliteiten hebben) voor een baby van 5 maanden?

Bedankt alvast!

2. steen

steen Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    3,507
    0
    0
    Limburg
    Wij gaan volgende week naar RIU Gran Canaria Meloneras in Maspalomas. Ik heb nog geen eigen ervaringen, maar wel veel goede ervaringen gehoord. Het is een luxe all inclusive appartement.
    Ik zal het na de vakantie laten weten ;)

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    parque cristo bal
    dit is een superschoon bungalow park.
    wij zijn er geweest met en kindje van anderhalf iemand die ik ken van hier die zit er nu met een kindje van 7/8 mnd en die hebben het prima naar de zin.

dr ligt nergens vuil dus je kunt de kleine zo in het gras voor je huisje leggen zeg maar. (wel erbij blijven natuurlijk haha) je hebt all inclusive wat wij toen ook gedaan hebben zodat we neit met een kleintje steeds uit eten moesten.

maar je kunt er ook zelf koken omdat het dus bungalow is en er is magnetron en koelkast alles is aan wezig ze maken vrijwel elke dag schoon.

echt wij waren super tevreden en als we weer naar dat eiland gaan word het zeker dat park.

4. olifantje76

Aug 30, 2008
    71
    0
    0
    Bedankt voor jullie tips!
    Steen: ziet er leuk en luxe uit. Ben benieuwd naar je ervaringen, veel plezier!
    Mama Suus: bungalowpark is perfect! Ziet er erg goed uit op de foto's. All inclusive vinden we erg fijn, en handig dat je alle benodigheden hebt in de bungalow (magnetron etc). Ik denk dat dit het wordt!
    Nogmaals bedankt!

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn net terug van Gran Canaria, parque cristobal.
    En het was echt perfect!
    Heel goed te doen met een baby. Juist omdat je een magnetron en een koelkast en keukentje hebt.
    Het zijn erg ruime bungalows! en een super schoon mooi ruim opgezet park.
    Wij zijn overigens voor half pension gegaan, all in was 190 euro per persoon duurder dan half pension. En aangezien wij geen alcohol drinkers zijn, kan all inclusive dan voor ons niet echt uit.

Als je besluit om naar dit park te gaan, dan moet je bij boeken vragen om een huisje bij het zwembad.
    Wij hadden dit ook, en was echt ideaal. Als je bij het zwembad bent, en je moet even verschonen of een fles geven of een hapje. Ben je zo bij je huisje.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Parque Cristobal zijn wij in de meivakantie dit jaar ook geweest met 3 kleine kids. Een echte aanrader zoals ook al hierboven staat.

Wij hadden ook een bungalow aan het kinderzwembad. Echt fijn.

Sparwinkel om de hoek....klein winkelcentrum op loopafstand.

Miste wel een boulevard om 's-avonds lekker over te wandelen.

Kwebbel

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    @kwebbeltje, een boulevard om lekker aan te wandelen is bij maspalomas. 5 minuten met de taxi vanaf cristobal!
    Daar bij die boulevard zijn ook prachtige winkels.

8. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    he consider weer trug????

en idd zoals je dus ziet het is een geslaagd park hihi

9. olifantje76

Aug 30, 2008
    71
    0
    0
    Nou, ik heb geboekt en we hebben er enorm zin in!!! 8)

Kunnen jullie mij trouwens vertellen of in de buurt van het park babyvoeding verkrijgbaar is? Dus fruit- en groentehapjes en flesvoeding (gebruik Friso standaard). Dat zou namelijk een hoop gesjouw schelen!

10. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zou je melk gewoon meenemen. want das daar heel anders. en dan heb je miss last dat je kleintje verstopt oid dus gewoon zo houden. en tjah frut ed hebben ze volgens mij wel maar dus ook weer heel andere smaak ed.

wij hadden dan al een kleintje van 1,5 maartoch hadden we van huis bakjes meegenomen voor elke dag. neit dat ze dat at hahaha. bij ons was het alleen croissants en patat hahaha. en dan tussendoor wel fruit maar meer widle ze niet hebben. had ook van die pyamapapjes meegenomen die vullen goed en zit veel voeiding in ook voor in het vliegtuig handig.

11. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    @Olifantje 76,
    Er zit in de buurt van parque cristobal een spar, die zit bij de rotonde op de hoek. Daar hebben ze wel wat babypotjes, maar misschien 2 smaken.
    Wij zijn met de taxi naar de hyperdino gegaan (zo'n 8 minuten rijden). Daar hebben we pampers gekocht (heet daar dodot) 80 stuks voor 15 euro. En daar hadden ze ontzettend veel keus in fruit en groente potjes.
    Babymelk zou ik van huis meenemen.

Share This Page