We zitten te denken om in mei naar het eiland Lefkas te gaan, wie is hier wel eens geweest en waar moet je wezen qua dorp, hotel, appartement, strand met zand, winkeltjes etc..
Wij zijn een paar jaar geleden alweer naar Lefkas geweest. De info die ik je kan geven is dus niet up to date meer, maar ms. heb je er toch iets aan. Wij zaten in Nidri (zie kaart). Toen nog zonder kinderen, goed te doen. Met kinderen zou ik er niet voor kiezen om naar Lefkas, of in ieder geval die kant van Lefkas te gaan. Met kinderen zou ik eerder kiezen voor Kathisma, of daar in de buurt. Toen wij er waren viel het ons op dat de bewoners niet echt vriendelijk waren. Het is wel een groen eiland, met mooi blauw water. Je kunt er mooie en leuke excursies maken, als je daar van houdt. Voor de kust, aan de kant van Nidri, ligt het eiland van Onassis, werkelijk prachtig!!!!!! Een aantal jaar geleden was het ontzettend duur, maar wellicht is dat inmiddels aangetrokken, dat weet ik dus niet. http://www.rossholidays.nl/pictures/foto/landkaarten/NWE-kaart-lefkas.jpg Veel voorpret alvast!