Warmte in Turkije

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MamvanRoos, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij zitter er over na te denken om in augustus op vakantie te gaan naar Turkije. Ons meisje is dan 16 maanden. Is er iemand van jullie rond die tijd ook in Turkije geweest en hoe beviel de temperatuur? Is het zo warm dat je alleen nog maar al puffend aan het zwembad kan liggen of is dat te overdreven ;). Ben erg benieuwd!

Het liefst zouden we begin september gaan, maar dat is geen optie helaas. We zijn gebonden aan de week in augustus.

2. Wij zijn een paar jaar geleden in Augustus in Kemer geweest en het was super heet! We hadden 's avonds om 00:00 nog 37 graden.
    We hadden een super de luxe all in hotel en zijn daar in die 15 dagen ook niet uitgeweest. We lagen de hele dag IN het zwembad

Ik zou nooit meer in Augustus gaan . Vooral met mijn kinderen niet.
    Ik wilde net gaan zeggen anders ga in September smaad lees nu dat het niet gaat.
    Er zijn genoeg mensen die in Augustus gaan maar je moet er vanuit gaan dat het behoorlijk heet is en dat je echt allen maar in het zwembad ligt.

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ik ben er vorig jaar in juli geweest en toen was het ook heel warm. Ik kan er zelf heeeel goed tegen dus heb er van genoten (was toen wel zwanger dus moest voor mijn buik afkoeling zoeken)
    Maar mijn ouders vonden het wel erg warm.

Onder een parasol konden zij het trouwens ook redelijk goed vol houden op t strand.

Succes!!

4. MamvanRoos

28 nov 2010
    69
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

We hebben het idee laten varen na maandag een dagje aan het strand te zijn geweest in de hitte. En nu ik lees dat het zo warm is, ben ik blij dat we niet geboekt hebben! Dan maar lekker genieten in onze achtertuin :).

Deel Deze Pagina