Centerparcs.. Welk park (poll)

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Luvv, Nov 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welk park centerparcs?

1. Kempervennen

2. Heijderbos

3. Meerdal

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik had de vraag al gesteld, maar nu even met poll. Is wat overzichtelijker. Wij willen juni 2012 een midweekje naar Centerparcs. Twijfelen nog tussen 3 parken. Welke is t leukst en meest geschikt voor een kind van 2 jaar (en 3 maanden)??

2. mommylove

mommylove Actief lid

Aug 9, 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voor het meerdal gestemd, maar dat is niet omdat ik dat de beste vind van de 3 die je noemt, maar omdat dat de enige is waar wij zijn geweest met ons zoontje. Wat een mooi, heerlijk park vonden we dat! We hebben alle 3 ontzettend genoten, het zwembad was heerlijk en de kinderboerderij op het park was het favoriete uitje van onze zoon. We hopen er gauw weer eens terug naartoe te gaan, maar dan met z'n viertjes. Wat mij betreft een echte aanrader!

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    heiderbos is leuker als de kids iets ouder zijn voor de jungle dome, maar die is prachtig!
    kempervennen is een heel erg mooi park, je kan er prachtig wandelen. Ook het zwembad is er erg mooi. Mooier dan HB vond ik. In het meerdal zijn we nog niet geweest. Erperheide in Belgie is trouwens ook erg mooi!

succes met je keus!
    Miek

4. november09

Nov 23, 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meerdal is net gerenoveerd, erg mooi.
    Heijderbosch vind ik een leuk peuterbad.
    Maar allebei zeer geschikt voor kleine kinderen.
    De 3e ben ik zelf niet geweest..

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
    Heijderbos is erg leuk hoor, mooi zwembad, leuke dome en vooral die jungledome is erg leuk. Zelfs mijn meid van toen 4 maand keek haar ogen uit :)

6. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,792
    0
    0
    overijssel
    ken ze geen van allen port zelande vind ik persoonlijk erg mooi naja het zwembad voornamelijk

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ja staat er Niet bij maar Erperheijde vind ik ook zeker een aanrader. Echt een park voor de wat kleinere kindjes.

Share This Page