ik ben ruim 2 maanden geleden bevallen, en we hebben 3enhalve week na de bevalling in een opwelling onveilig gemeenschap gehad. ik geef bv en heb er omdat het zo kort na de bevalling was verder niet bij stil gestaan. verder gebruiken we condooms. maar sinds een week voel ik me zo moe, en heb steeds lichte buikpijn, en rommelende darmen. smiddags heb ik een licht misselijk gevoel. ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. maar iets in mijn hoofd begint er steeds over. als ik zou testen zou ik dan niet positief testen omdat er nog hormonen zitten van de bevalling? bedankt
Hoi Biancatje, als je nu positief zou testen is dat van een nieuwe zwangerschap, dus als je uitsluitsel wilt kun je best een test doen. Spannend hoor! Groetjes Imke
hallo imke, bedankt voor je antwoord. nou zeker spannend, maar vind het zo raar voor te stellen. smorgens voel ik me vaak goed,en in de middag begint die buikpijn en lichte misselijkheid, en dat rare gevoel weer. ik kijk het denk ik nog een paar dagen aan, want mischien zijn het wel gewoon mijn darmen ofzo. gek dat ik nu al vergeten ben hoe het voelde in het begin van de vorige zwangerschap. groetjes bianca