eten op vakantie

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by lars, May 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lars

lars Nieuw lid

May 11, 2007
    3
    0
    0
    Hallo

Dit jaar gaan we 2 weken camperen in Frankrijk. Mijn zoon is dan 9 maanden. Nu wil ik op vakantie zelf het eten maken, heeft iemand tips? Weet iemand misschien ook een handig apparaatje waar je het eten mee kan vermalen.
    Heeft iemand tips, hoe ik het makkelijkst de flessen kan warmen.

Denise

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    een staaf mixer kan je heel handig eten mee vermalen..

en flessen warm maken kan met een fles verwarmen, maar je kan het ook koken in warm water.. en eventueel in de magnetron als je fv geeft!

3. lars

lars Nieuw lid

May 11, 2007
    3
    0
    0
    bedankt voor de reactie. maar wij gaan camperen. We hebben alleen een tent. heeft iemand tips hoe je dan het beste eten kan maken voor je kindje?

Denise

4. lars

lars Nieuw lid

May 11, 2007
    3
    0
    0
    Reactie op mijn vorige bericht. We koken op gas en zullen voornamelijk BBQ. Ik weet wel dat ik water kan koken, maar ik vroeg me af of er snellere mogelijkheden zijn. Mijn zoon komt soms om 7.00u voor de fles en om dan het gasfornuis aan te maken etc, dat zie ik toch niet zo zitten.

denise

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Je hebt toch ook flessenwarmers die je kunt aansluiten op de sigarette-aansteker van de auto? Maar dit is misschien nog omslachtig.

Kwebbel

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ow hahaah stomme ik! misschien een waterkoker iets? ik bedoel je heb toch wel echt voor nood ergens electriciteit? ik weet het niet hoor ging vrij weinig kamperen...

en ja eten vermalen dan maar met de vork!
    jeetje meid succes hoor en idg hele veel plezier op de camping.

7. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Misschien kun je een heel goede thermosfles kopen en dan 's avonds na het eten een keteltje water opzetten. Dat is dan 's ochtends nog wel warm. Verder zou ik met kamperen potjes voeding geven. Kun je zo au bain marie opwarmen in een pannetje warm water.

Je kunt ook overwegen om een plaats met elektriciteit te nemen. Dan kun je een flessenwarmer en staafmixer meenemen.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Potjes olvarit meenemen, en een staafmixer,
    en een flessenwarmer, waar je potjes in kunt opwarmen.
    Bij de meeste hotels, restaurants kunnen hun het misschien ook wel opwarmen.

Share This Page