wij gaan half juni naar zuid-frankrijk. cadeautje van m'n schoonmoeder! mmmm lekker naar zee. ben dan 25 weken zwanger , ik hoop dat het niet al te warm is dan daar 8) o, ik heb er nu al zin in... groetjes Lonneke
gaaf zeg naar australia. mag ik vragen welk gedeelte je heen ga. heb namelijk me broer daar wonen. die woont in perth en ben er nu 2 keer geweest. echt een gaaf land. hoop er snel weer heen te kunnen
Wij gaan in september naar Frankrijk. Hebben met schoonfamilie een huisje gehuurd. Het is in de geboorte streeks van mijn schoonmoeder. Ze is 65 geworden en dit doen we haar cadeau. We zijn met z'n achten en twee baby's. Britt
wij zijn net weg geweest een midweek landal met ouders/schoonouders en zwager allemaal in 1 huis en heel gezellig maar via het werk van me vriend gaan we 4 dgn naar mallorca..baas betaald en aansluitend hebben we een week vakantie maar blijven we lekker thuis......mischien in september nog ergens heen maar dta zien we tegen die tijd wel.......
wij gaan van 7 juli t/m 28 juli naar antalya, naar de ouders van mijn man. lekker genieten van de warmte hahah