grappig dat iemand toch nog door heeft dat deze vakantiebestemming wel heel erg dicht bij huis ligt deze klinkt ook altijd wel interresant als er gevraagd word waar je op vakantie naartoe gaat........... dièver...... als er dan gevraagd word waar dat precies ligt, zeg je gewoon, dat ligt ongeveer 600 km ten noorden van parijs. wedden dat er bij niemand het kwartje valt dat je het plaatsje diever bedoelt in overijssel (of was het nou gelderland?)
wij gaan in september een week naar sunparks kemper meren in Mol belgieën......1e weekend komen de opa's en oma's mee en daarna nog lekker met z'n 3-tjes.....
Wij gaan eind juli voor 9 dagen naar Leebroek (bij Dwingeloo en Beilen in de buurt). We nemen de tent van mijn ouders mee. Begin augustus ga ik ook nog een week naar Beerze (tuusen mijn woonplaats en Ommen in) waar ik mee ga doen aan een evangelisatieproject.
wij gaan eerst een weekendje formule 1 in duitsland doen en dan iets van 2 weken kamperen in oostenrijk.... heerlijk ik wou dat het zo ver was! (ben aan vakantie toe) L.sybje
@evita camping lampele ... ik ga voor het eerst mijn schoonzus gaat al jaren en die vinden het fantastisch daar ! L.sybje