Kom ik weer met een vraagje !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tatum, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Aangezien ik nog geen ongi heb gehad en meiden van het Forum zeggen dat mijn ongi verschijnselen (trekkende buik, rugpijn, puistjes, misselijkehid, duizelig) ook nog zwangerschap kunnen betekenen gooi ik nog een balletje op:

    Ik heb de afgelopen week steeds minder afscheiding gehad, gister ietsje maar vandaag niks. Is dit een aakomende ongi verschijnsel of kan ook zwangerschap? Wie had dit ook voor zijn zwangerschap?

    Hoop dat jullie reageren!
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had t met de aankomende ongesteldheid altijd, dan wist ik dat ik een maandverbandje of tampon in kon gaan doen. Meestal 2 dagen nadat ik geen afscheiding meer kreeg, werd ik ongesteld. Maar ik hoop voor jou dat dit niet t geval is!
     
  3. lobj

    lobj Actief lid

    27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    ik heb het net anders, ik heb nu juist meer afscheiding , maar ook wel veel meer doorzichtiger... een beetje zoals bij m'n eisprong, is dit een verschijnsel?
     
  4. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Dit heb ik ook idd! wanneer ik ongesteld moet worden heb ik al 2 a 3 dagen geen afscheiding meer!
     
  5. Niet meer actief

    Ik had normaal voor ik ongesteld moest worden last van afscheiding, en toen het raak was, was die afscheiding veel minder dan normaal...

    Heb je al een test gedaan?
     
  6. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    ja wat denk je ;) ! Drie dagen geleden al!

    Het gekke is dat we het maar 1 keer gedaan hebben (wel dag voor eisprong) en dit pas eerste maand is. Normaliter zou ik dan ooknooit denken dat het raak kon zijn, maar ben een week lang zo misselijk en duizelig geweest en nu nog bij vlagen. Omdat Mirena er 1,5 mnd geleden is uitgehaald kan ik ook niet echt van mijn cyclus op aan. het zou dus echt staatsloterij zijn!

    Jij gefeliciteerd Linda! Super!
     
  7. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi!

    Ik heb anders ook altijd meer afscheiding voor NOD.
    Nu dus niet echt...enneh zie banner :D

    Ik duim voor je...maar hou er rekeing mee dat het voor een ieder weer anders is qua klachten ;) maar dat weet je wel ;)

    Succes!

    groetjes,
    Mili
     
  8. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Gefeliciteerd Mili! jij weet het echt net pas! Wat gaaf! :D Had je een idee dat je zwanger was? Wanneer getest?

    Ik heb me er eigenlijk niet zo heel erg mee bezig gehouden, alleen toen ik zo misselijk was, week tussen eisprong en afgelopen weekend. En had een bepaald gevoel. Maar ik ben er van overtuigd dat je met je psyche ook dingen kunt voelen en dat geldt zeker voor mij (hypochondertje)!

    ik wacht gewoon af...vrijdag ga ik testen.
     
  9. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    clau en lobj: wanneer gaan jullie testen?
     
  10. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Tatum, maar dit is jullie eerste ronde. Ben je ook net van de pil af? Want misschien ben je aan t ontpillen. Ik hoop natuurlijk van niet, dat je gewoon hartstikke zwanger bent
     
  11. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    nee, nie tsaan de pil geweest (mirena spriaal 1,5 mnd geleden eruit). ben nog steeds niet ongesteld. Spannend, ook voor de anderen die in hetzelfde schuitje zitten (lobj)!
     
  12. lobj

    lobj Actief lid

    27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    ik ben ook nooit aan de pil geweest...

    ik heb deze morge getest , en jah hoor POSITIEF! ik ben ZWANGER! :whistle: :whistle: :whistle: \:D/
     
  13. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Gefeliciteerd Lobj
     
  14. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    van harte lobj!
     
  15. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik had altijd meer afscheiding voor ik ongie ging worden.
     
  16. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    jongens, ik ging vanmiddag test doen en ben ZWANGER! :D Ongelooflijk, zo snel :confused:! Ben echt overrompeld maar ik besef heel goed dat ik dankbaar mag zijn.

    Dus al mijn voorgevoelens en symptomen waren juist! Die ga ik morgen fijn even oppennen op het forum.

    Liefs en succes allemaal deze maand!
     
  17. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,

    Had getest op dag 31, uitgaande van 27 was ik dan dus 4 dagen overtijd, en afgaande van langste cyclus van 30 1 dag. Kruis kwam direct maar niet heeeel vet, zie test 1 en 2.

    Heb vandaag weer getest en die was veel vetter, het kruis, dus zat goed.
    Zie test 3 en 4. :D

    Ik had dit keer stiekem wel een goed gevoel, maar ja daar wilde ik niet teveel op af gaan. Het enige wat ik merkte was dat het allemaal net ff anders was dan anders!

    K zie bij jou ook een banner! Gefeliciteerd!

    Geniet er van!

    Jij ook Lobj!


    Liefs, Mili
     
  18. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Tatum gefeliciteerd!
     
  19. tatum

    tatum Actief lid

    30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Dank je maranka, ik ben eigenlijk (nu een dag later) nog steeds een beetje in shock. Jij kan over 7 dagen testen zie ik, ik :thumup: voor je!

    Ik zie trouwens dat wij even oud zijn (de klok hi hi!). Ben jij allang bezig?
     
  20. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Tatum, als eerste: GEFELICITEERD! Super!

    Ik ga pas over een ruime week testen. Ik heb 11 juni een curretage gehad en het kan even duren voor dat mijn :evil: :evil: komen!
     

Deel Deze Pagina