Nou meiden nog minder als een uurtje en dan ben ik echt weg. Tot volgende week!!!! -xxx- 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Je bent dan al wel weg maar ik wil je toch alsnog een heerlijke vakantie week wensen!!! Geniet lekker,kom lekker tot rust en maak er wat van Ben vorig jaar in het Meerdal geweest en het is ene geweldig leuk park,goeie keus van je dus Have fun!!!!! Knuf,Denise
Je bent al weg, maar bij deze dan alvast maar welkom thuis! Ik werk in het pannekoekenhuisje in de bediening. Maar niet in Meerdal! Ik hoop dat je een fijne week hebt gehad! Marian
Heyyyyyyyyyyyyyyyy ik ben er weer... We hebben het heeeeel erg leuk gehad en gisteren nog in het pannenkoekenhuisje gegeten.... Was erg gezellig en heel erg lekker. We hebben ons zo goed vermaakt. Heerlijk weer. Lekker gefietst, gezwommen, naar de kinderboerderij geweest en veel buiten gezeten... Maar ik heb deze site wel erg gemist. Ik moet ook heeeeel veel bijlezen niet normaal meer. Mijn mailbox (emailadres) zat knoertvol. 83 nieuwe berichten. Veel nieuwe klanten. Ik ga het geloof ik druk krijgen. Maar vandaag doen we nog lekker lui en halen we een patatje. Ik zie trouwens dat het mijn vruchtbaarste dag is...
Fijn dat je weer terug bent meid Heerlijk dat je een lekkere vakantie hebt gehad!! Heel de week lekker weer gehad en vandaag is het flink bbrrrr dus je hebt de week goed uitgekiemt haha!!! Enne....veel klusplezier voor straks he haha!! Hopen dat dit jullie maand mag zijn
hopelijk heb je lekker genoten van je vakantie. En kun je er met goede moed weer tegenaan. liefs rilana
Heee meisie! heb je lekker genoten? fijn je weer terug te hebben! hihihi sommige mis je toch wel he! groetjes
Nou ik heb jullie ook ontzettend gemist hoor. En ik ben blij dat ik weer gezellig mee kan kletsen We hebben het zo heerlijk gehad. Opa en oma waren ook mee en zo hadden mijn vriend en ik lekker wat tijd voor ons zelf Maar het was perfect.. we gaan er volgend jaar weer heen. Zo veel te doen voor die kleintjes daar. Het zwembad zat megavol met kindjes van onze dochter haar leeftijd. Was super!!!