Wij gaan lekker met het hele gezin en aanhang een weekend naar Limburg, vrijdag gaan we weg en maandag komen we weer terug, heb er echt zin in, nu ben ik lekker ook al vrij dus ben al aan het voorproeven voor de vakantie!!! We gaan er echt van genieten, word onze laatste vakantie zonder onze kleine man erbij...! Liefs, misspuma
We gaan naar uhm... Gulpen, mijn vriend wilt graag naar de bierbrouwrij...hihi En genieten gaan we zeker doen, we zijn al 2 jaar niet op vakantie geweest! Liefs, misspuma
Wij gaan ook even weg aanstaande donderdag voor 9 dagen naar Spanje! Eerst vijf dagen naar een hotel en dan vier dagen in ons huis. Heb er zin in zeg. En dan wachten op 19 juli dan gaan we zes weken. Ik ben gek op nederland en het kan zo gezellig zijn als het weer goed is maar nu ga ik niet gokken op een mooie zomer en hebben we geboekt. Wie weet hoe het volgend jaar loopt....nu kunnen we dus nu gaan we. Waar gaan jullie allemaal heen van de zomer en als jullie thuis blijven gaan jullie dan dagjes weg plannen?
Veel plezier in Limburg!! Wij gaan met mijn hele familie over 5 weken juist van Limburg naar Zeeland op vakantie. Ook mijn laatste vakantie voordat onze derde geboren wordt. Gina