Komende week willen mijn man en ik samen een dagje weg en we wilden eigenlijk een dagje sauna/wellness doen. Maar het wordt zulk slecht weer, met alleen maar regen. We wilden naar de Veluwse Bron, maar daar zit heel veel buiten. Heb ik al eerder gedaan op een dag met slecht weer, maar dat is eigenlijk waardeloos. Weet iemand een wellnessoord waar vooral veel binnen is? Liefst regio Veluwe/Overijssel/Drenthe.
Ik denk dat je altijd wel veel buiten faciliteiten blijft houden. Wij gaan altijd naar het Elysium, maar dat is wel uit de richting. In Den Bosch zit Devarana, ook een heerlijke sauna.
Een goed resort heeft paraplu's om van en naar buiten te lopen met regen.. en om af te koelen juist heerlijk nu! En de meeste waar ik geweest hebben buiten toch wel eea nog zitten.
Termen bussloo gaan wij volgende week heen. Maar hier is ook veel buiten. Wel staan er geloof ik paraplu's zoals iemand hierboven al aangaf
Thermen bussloo (bij apeldoorn) heeft redelijk veel binnen. Er zijn altijd sauna's buiten, zoals die finse blokhutten.
zwaluwhoeve heeft ook veel binnen.. buiten is zijn er alleen een paar bubbelbaden en een zonneweide. soms moet je wel even naar buiten omdat bijv je massage in een ander gebouwtje is.
Ik vind de woudfenne heel erg leuk. Als er buiten wat zit vind ik ontzettend heerlijk! Even lekker afkoelen!