Mijn man en ik hebben zomaar een weekend weg naar keuze van mijn schoonouders gekregen. Wij even met zijn tweeen op pad (wat ècht nodig is) en zij komen bij ons in huis oppassen op de drie kinderen (5 en 2x2,5) We denken aan Berlijn, Rome, Barcelona (ik als eens vaker geweest, man nog niet), Malaga (samen al 10x geweest) Ideeen en tips voor hotels/b&b/steden/bezienswaardigheden zijn welkom. We houden niet van massaal en 13 in een dozijn. Mag leuk en creatief zijn!
Berlijn is leuk!!! Hebben wij drie jaar geleden cadeau gehad van mn zusje. Hadden een hotel iets buiten de stad. We gingen dagelijks met de metro de stad in, dingen bezichtigen. Een dag hebben we een city tour met bus gedaan. Zijn een dagje naar de dierentuin geweest (erg leuk, maar niet zoals de Nederlandse dierentuin). Verder hebben we veel gelopen, zijn we in de Fernsehnturm geweest, Brandenburger tor, Checkpoint Charly, East side valley, Rijksdag, Schloss Charlottenburg. De eerste dag hadden we de trein genomen naar Potsdam. Een avontuur op zich want terug bleken we de foute trein genomen te hebben. Stonden we in de middle of nowhere op een station in een sneeuwstorm! Ik zou er graag nog eens heen gaan, maar dan wel in een ander seizoen!
Wat leuk zeg van je schoonouders! Berlijn is super! Wij hadden wel een hotel in de stad (Hotel Andels) en hebben zoveel gedaan en nog niet alles gezien. Wil ook nog een keer terug. Wenen staat bij mij op nr. 1 om nog te bezoeken. Ben gek op Oostenrijk maar in Wenen helaas nog nooit geweest.
parijs,brugge berlijn echt geweldige plaatsen en veel te doen en te zien als je iets knus zoekt is brugge echt een aanrader wij zaten in hotel aan de rand van centrum
Ik vond Verona erg leuk en mooi, niet te massaal maar wel groot genoeg om een echte stad te zijn, je kan er heerlijk eten en shoppen èn historische dingen bezichtigen. Praag vond ik ook een hele leuke stad, en Berlijn is volgens mijn schoonzusje ook een aanrader. Oja en wat superlief van je schoonouders!
verona is idd ook erg mooi,alleen weet niet voor weekend wij zijn er een dag geweest en hebben alles toen wel gezien en gedaan en idd duur