We overwegen om een abonnement te nemen. We hebben Smart TV, alleen als ik daar gewone programma's op terugkijk, blijft die best vaak hangen (hebben Ziggo). Behalve als ik 's ochtends vroeg terugkijk. Dan gaat het perfect. Denk dat er dan niet zoveel mensen tegelijkertijd gebruik van maken. Ik vraag me af hoe de kwaliteit van de uitzendingen van Netflix is? Werkt dat goed via Smart TV?
Mijn ouders hebben een smart tv. Wij hebben Netflix. Ideaal, want als we daar zijn kunnen we inloggen met ons abonnement en kunnen de jongens Ninjago kijken Ik merk wel dat het ook afhankelijk is van de kwaliteit van je internet. Als je tv aan het LAN hangt, is het perfect beeld. Als je gebruik maakt van Wifi, dan kan het tegenvallen. O.a. vanwege de modem/router en hoeveel andere aparaten er gebruik maken van Wifi op dat moment.
Hier ook prima beeld. Wij delen ons abonnement met schoonzus (2x) en zwager. Dit abonnement van 12 euro kost ons dus maar 3 euro
Ja wat Pietje zegt je kan het een maand gratis uitproberen. Wij hebben een Samsung smart TV en werkt prima. Sinds kort heeft KPN ook netflix in hun zenderlijst (natuurlijk moet je wel zelf een abbonemt hebben) en ik kijk tegenwoordig vaker via daar dan via het smart TV menu.
Met netflix nooit problemen, wel met rtl app vaak Wel even opletten dat niet alle smart tv's met netflix werken, vooral de oudere modellen smart tv's zijn niet altijd netflix ondersteunend (ondanks dat je netflix wel bij de appstore ziet staan, installeren werkt dan alleen niet)
Ik. En werkt prima zo prima zelfs dat hij regelmatig automatisch naar Netflix zelf schakeld. haha. Waarschijnlijk iets met de software maandag woord ik door samsung terug gebeld en gaan ze van af een afstandje kijken wat er mis kan zijn. Erg irritant zit je het journaal te kijken springt die van zelf op netflix haha.
Wij hebben halverwege het huis een wifi versterker (geloof ik) of splitter en zodoende werkt het prima. Regelmatig zitten er 3 telefoon, 2 lapotops, 2 tablets en 2 tv's tegelijk op de wifi
Sinds we netflix hebben, wordt hier nauwelijks nog wat anders gekeken . Mijn dochter van 6 jaar had binnen 1 dag door hoe het werkte en heeft haar eigen kids-profiel. Vind het echt ideaal! Ik keek niet veel TV, omdat ik niet zo goed ben om op een bepaald tijdstip, op een bepaalde dag een programma te kijken (als het uitgezonden wordt) of dat ik door kinderen of andere zaken wordt afgeleid. Houd verder ook veel van films, die dan op TV weer te lang duren of dat ik het einde mis omdat er iemand in zijn bed plast . Terugkijken (uitzending gemist/rtl xl e.d.) vond vrij irritant. Had vaak dat als ik hem even pauzeerde dat-ie dan vastliep en ik weer op nieuw kon beginnen . Ik zou zeggen, gewoon proberen .
Wij hebben ook een Netflix account. Op dit moment doen we er vrij weinig mee, omdat man lief alles van internet af haalt. Series enzo kijken wij al eerder dan het uit is op Netflix. Hopelijk straks met de kleine wel meer gebruiken!
Wij kijken via de blu ray speler, maar het idee is hetzelfde. Apps op de speler, waaronder netflix. Dat werkt hier perfect, ook als we tegelijkertijd intensief internet gebruiken (bijv. Gamen)
Gaat prima hier hoor, staat bijna de hele dag wel aan. Denk dat die storingen gewoon aan jouw bekabeling ligt, of aan Ziggo.
Wij hebben geen smart tv, maar een chromecast in de tv geplugd. Netflix is ideaal. Zoon van 3 weet precies hoe hij vanaf de tablet netflix op tv moet aanzetten. Extra pakket met kinderzenders hebben we niet meer, ze kijken alleen nog netflix.
Wij hebben een LG met smart share en er zit een netflix app op, echt heel handig want wij hebben zo een tv doos die nu al weer een jaar of 3-4 oud is en dat is me een partij traag.. Volgens mij zou je met een smart tv ook gewoon analoge tv kunnen opnemen maar dan zou je het wel opnieuw moeten instellen..