Wie heeft Netflix (met Smart TV)?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gizzie1983, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    We overwegen om een abonnement te nemen. We hebben Smart TV, alleen als ik daar gewone programma's op terugkijk, blijft die best vaak hangen (hebben Ziggo). Behalve als ik 's ochtends vroeg terugkijk. Dan gaat het perfect. Denk dat er dan niet zoveel mensen tegelijkertijd gebruik van maken.

Ik vraag me af hoe de kwaliteit van de uitzendingen van Netflix is? Werkt dat goed via Smart TV?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Wij hebben 3 samsung smart tv's in huis en op allen werkt netflix prima

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Hier ook. Werkt super! Netflix gebruikenwe dagelijks.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn ouders hebben een smart tv. Wij hebben Netflix. Ideaal, want als we daar zijn kunnen we inloggen met ons abonnement en kunnen de jongens Ninjago kijken :D

Ik merk wel dat het ook afhankelijk is van de kwaliteit van je internet. Als je tv aan het LAN hangt, is het perfect beeld. Als je gebruik maakt van Wifi, dan kan het tegenvallen. O.a. vanwege de modem/router en hoeveel andere aparaten er gebruik maken van Wifi op dat moment.

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dat is handig zeg! :)

Oh ja, dat zal ik eens vragen aan mijn hubbie. Goeie.

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier ook prima beeld. Wij delen ons abonnement met schoonzus (2x) en zwager. Dit abonnement van 12 euro kost ons dus maar 3 euro :)

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Je kunt Netflix gewoon gratis een maand proberen!

8. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ja wat Pietje zegt je kan het een maand gratis uitproberen. Wij hebben een Samsung smart TV en werkt prima. Sinds kort heeft KPN ook netflix in hun zenderlijst (natuurlijk moet je wel zelf een abbonemt hebben) en ik kijk tegenwoordig vaker via daar dan via het smart TV menu.

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.915
    5.177
    113
    Hier kijken we het ook op smart tv, ideaal!
    Probeer anders een maand gratis

10. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Met netflix nooit problemen, wel met rtl app vaak
    Wel even opletten dat niet alle smart tv's met netflix werken, vooral de oudere modellen smart tv's zijn niet altijd netflix ondersteunend (ondanks dat je netflix wel bij de appstore ziet staan, installeren werkt dan alleen niet)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik. En werkt prima zo prima zelfs dat hij regelmatig automatisch naar Netflix zelf schakeld.
    haha. Waarschijnlijk iets met de software maandag woord ik door samsung terug gebeld en gaan ze van af een afstandje kijken wat er mis kan zijn.

Erg irritant zit je het journaal te kijken springt die van zelf op netflix haha.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.822
    4.198
    113
    Wij hebben halverwege het huis een wifi versterker (geloof ik) of splitter en zodoende werkt het prima. Regelmatig zitten er 3 telefoon, 2 lapotops, 2 tablets en 2 tv's tegelijk op de wifi

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Sinds we netflix hebben, wordt hier nauwelijks nog wat anders gekeken :D. Mijn dochter van 6 jaar had binnen 1 dag door hoe het werkte en heeft haar eigen kids-profiel.

Vind het echt ideaal! Ik keek niet veel TV, omdat ik niet zo goed ben om op een bepaald tijdstip, op een bepaalde dag een programma te kijken (als het uitgezonden wordt) of dat ik door kinderen of andere zaken wordt afgeleid. Houd verder ook veel van films, die dan op TV weer te lang duren of dat ik het einde mis omdat er iemand in zijn bed plast :p.

Terugkijken (uitzending gemist/rtl xl e.d.) vond vrij irritant. Had vaak dat als ik hem even pauzeerde dat-ie dan vastliep en ik weer op nieuw kon beginnen ;).

Ik zou zeggen, gewoon proberen :D.

14. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij hebben ook een Netflix account. Op dit moment doen we er vrij weinig mee, omdat man lief alles van internet af haalt. Series enzo kijken wij al eerder dan het uit is op Netflix. Hopelijk straks met de kleine wel meer gebruiken!

15. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wij kijken via de blu ray speler, maar het idee is hetzelfde. Apps op de speler, waaronder netflix. Dat werkt hier perfect, ook als we tegelijkertijd intensief internet gebruiken (bijv. Gamen)

16. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Gaat prima hier hoor, staat bijna de hele dag wel aan. Denk dat die storingen gewoon aan jouw bekabeling ligt, of aan Ziggo.

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij hebben geen smart tv, maar een chromecast in de tv geplugd.

Netflix is ideaal. Zoon van 3 weet precies hoe hij vanaf de tablet netflix op tv moet aanzetten. Extra pakket met kinderzenders hebben we niet meer, ze kijken alleen nog netflix.

18. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.646
    1.252
    113
    randstad
    Heerlijk netflix kijken op de TV!

19. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Is het mogelijk om met netflix te selecteren op bijv taal of aanwezigheid van ondertiteling?

20. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Wij hebben een LG met smart share en er zit een netflix app op, echt heel handig want wij hebben zo een tv doos die nu al weer een jaar of 3-4 oud is en dat is me een partij traag.. Volgens mij zou je met een smart tv ook gewoon analoge tv kunnen opnemen maar dan zou je het wel opnieuw moeten instellen..

Deel Deze Pagina