Heb vandaag salaris gehad maar vraag me af of daar al het vakantiegeld bijzit of dat ik dat nog apart krijg? Wie weet dit? Liefs rian
Volgens mij krijg je dit appart. ik zou het even nakijken op je loonstrook als je die binnen hebt. Liefs, Duveldraakje
Als het goed is zou het er bij moeten zitten... kan je anders op je loonstrook zien geloof ik. Groetjes
Over het algemeen wordt het tegelijk met je salaris overgemaakt. Je zou op je salarisstrook kunnen zien hoeveel je aan vakantiegeld hebt opgebouwd en hoeveel je krijgt uitbetaald..
Dan zal ik moeten wachten op salaris strook Maar kan het niet echt eruit opmaken want me vriend is op uitzending dus het is al vrij veel geld vandaar dat ik het me afvroeg Bedankt voor de antwoorden
Vakantiegeld is vaak iets minder dan een volledig maandsalaris, dus je zou eventueel als je het vergelijkt met vorige maand moeten kunnen zien ( als je vriend toen ook al op uitzending was uiteraard) en er zijn mensen ( zoals ik) die hin vakantie geld maandelijks uitbetaald krijgen. Lekker voor een hogere salaris , maar altijd een beetje zuur in mei
hahaha ja het een of het ander he maar ik kreeg het ook gister! en dat is volgens mij inclusief salaris!
Wordt altijd gelijk met salaris gestort, op je salarisstrook kan je zien wat je aan vg hebt ontvangen.
Ik werk op de loonadministratie van een kantoor en het verschilt wel per werkgever.. Sommigen krijgen het apart uitbetaald of op aparte loonstroken, maar de berekening komt op hetzelfde neer!
Het is heel verschillend, de ene krijgt het apart en de ander in een keer. Je kunt het op je loonstrook nazien !