specificatie telefoonrekening

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDenise, 24 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Onze telefoonrekening was belachelijk hoog.
    Aangezien we niet veel bellen en als we bellen het ff naar familie is en mobiel bellen we al met onze eigen mobieltjes dus we hebben NOOIT een hoge telefoonrekening.
    We kregen een brief van Casema dat onze rekening hoog op liep.
    Dus ik ff nagekeken op internet op de specificatie.
    Staan er allemaal 0906 nummers op die wij niet kennen en dan is er voor bijna 40 euro heen gebeld,15 euro,20 euro,30 euro enz... en zo nog een boel!
    Ik heb t nummer opgezocht op google en kwam op de site van KASSA terrecht en hier schijnen meer mensen last van te hebben.
    Het nummer staat ook niet geregistreerd bij k.v.k dus een legaal bedrijf is het niet!
    Nu moeten we wel gewoon betalen is de bedoeling maar ik ga de pagina van KASSA waar het opstaat uitprinten en meesturen met een brief naar Casema en misschien dat ze er wat mee kunnnen doen?!
    Ik had het nummer 1x gebeld om te kijken wat het was en t enige wat ik hoor is; Toets uw 4 cijferige code in.
    Thats it.
    Ik vreg Steef al of hij weet wat het was maar ook hij wist het niet,dus toen ben ik gaan zoeken op google.

Hou het dus in de gaten want het schijnt bij meer mensen voor te komen!
    Hou het dus ff in de gaten!

Liefs!

2. als er meer mensen last van hebben ,had ik ook een brief naar kassa gestuurd

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Misschien kun je ook even contact opnemen met de ombudsman. |Ik geloof dat het daar ook bekend is.

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Een paar weken geleden was dit onder bij KASSA,
    ten sprake. Als het goed is wordt alles vergoed of zo.

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Dan ga ik er eens flink achteraan!
    Baal hier echt van!
    Is toch een hoop geld joh wat er heen is gegaan en ik heb werkelijk geen idee wat het is!
    Het is echt zo onduidelijk!
    Hoe kan dat systeem aan ons telefoonnummer komen?
    Weet iemand dat?

6. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo dat is ff balen ! Wel raar hoor.... Ik hoop dat het opgelost word voor je.

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ze vertelde dat ze de 0800 nummers als 0900 nummer zag of zo. Bij RADAR was dit ook geweest volgens mij. Maar weet het niet zeker hoor.

Deel Deze Pagina