andere mogelijkheden buiten een 'dagbaan'

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

oke, een beetje vreemde titel, maar ik wist het even niet. Ik vraag het ook voor een vriendin. Zij werkt 2 dagen in de week. Ze heeft het niet meer zo naar haar zin en dat komt ook omdat ze eigenlijk wel thuis zou willen blijven bij hun kindjes van 2 en 4 maanden. Ze zijn op zich niet afhankelijk van haar salaris, in de zin dat het puur voor de extra's is. De vaste lasten zouden ze wel kunnen betalen.

Maar een beetje extra inkomsten zijn wel welkom. Evt. s avonds iets, maar dan ook niet elke avond natuurlijk. Wie weet wat de mogelijkheden hierin zijn.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Schoonmaakwerk in de avond? Kantoren ofzo.

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik werk in de avond in een verzorgingshuis als helpende van 18.00 tot 23.00

Er zijn ook afdelingsassistenten en die werken van 16.00 tot 20.00 dat is ook wel een leuk "bijbaantje"

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Telefonisch enquêteur, kun je vanuit huis doen en je moet 2 dagdelen werken ('s ochtends, 's middags of 's avonds), maar je kunt zelf kiezen welke dagen en welke dagdelen.
    Het is geen vetpot, maar ach, je heb ook geen reiskosten etc.
    CATI@HOME

5. tulip

tulip Niet meer actief

oke, dit is misschien wel wat.

umm, dat ik daar zelf niet aangedacht heb, ik ga het allemaal doorgeven.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, ik heb het zelf ook ruim een jaar gedaan, echt leuk werk vond ik het niet, maar je hoeft tenminste geen dingen te verkopen aan de telefoon, krijgt per uur betaald en niet per geslaagd gesprek en met kinderen is het makkelijk te combineren. Oh ja, je mag ook meer dagdelen werken hoor, 2 is alleen het minimum.

7. tulip

tulip Niet meer actief

oke en hoeveel uur is het dan per shift?? Of wat zijn de tijden??

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Dit zijn de tijden, soms is er ook werk voor de zaterdag.
    Ochtend 9.00 uur - 12.45 uur
    Middag 13.30 uur - 17.15 uur
    Avond 17.45 uur - 21.30 uur

Het staat ook op de site, onder meld je aan/voorwaarden.

9. tulip

tulip Niet meer actief

haar oudste gaat 2 dagdelen naar de psz, en die gaat meestal tussen de middag een boterhammetje bij oma eten, dus dan heeft ze de handen vrij, maar ze heeft dan wel de baby thuis, kan dat??? Die slaapt veel, maar moet af en toe ook een schone luier en een flesje, of moet je echt in dat dagdeel continue bezig zijn??

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Je mag 1 x een kwartier pauze nemen. Alles wordt door de computer geregistreerd en soms wordt er ook meegeluisterd om te horen hoe je het doet, zonder dat je dat van tevoren weet, dus er valt niet al te veel mee te schuiven. Je mag wel enigszins kiezen wanneer je die pauze neemt, maar dat mag weer niet het eerste uur of het laatste uur, heeft iets met de arbo te maken. Als je nog een kind hebt om voor te zorgen, is het dus niet echt te doen. Bovendien, sommige enquetes duren wel een kwartier tot een half uur en dan kun je niet halverwege even stoppen, omdat je kind huilt o.i.d. Vandaar dat ik het alleen 's avonds deed.

11. tulip

tulip Niet meer actief

ok duidelijk.

Deel Deze Pagina