Ivm vaderdag en mijn man die in Juli 30 jaar word wil ik heb verrassen met een electrische BBQ. Een BBQ op kolen is niets voor hem, aanmaakblokjes en kolen etc. Hij is meer het type "lekker makkelijk" en ivm de kids en evt vuur met kolen denk ik toch aan electrisch. Nu ben ik op zoek naar gebruikerservaringen, wij hebben een dakterras dus een joekel van een Weber buitenkeuken gat hier niet passen. Ik vraag mij dus af; - Welke heb je? - Hoe is het gebruiksgemak? - Zou je hem weer kopen? Dankjewel voor het delen!
Wij hebben er een van de Gamma (eigen merk) maar ik heb spijt dat ik toen niet gelijk een Weber (tafelmodel) heb gekocht. Nu gaan we dat alsnog doen. Die we nu hebben is een soort buitenkeukenidee. Onhandig qua grootte, schoonmaken en alleen het bbq gedeelte gebruiken we. De rest eromheen (gaspitje etc.) niet.
Wij hebben eentje van princess. Klein, knus en makkelijk. Vorige jaar gehaald bij marskramer. Wij zijn er super blij mee.
Ik had deze op het oog, mag ik jullie mening? Princess 112244 elektrische barbecue? Bestel nu bij wehkamp.nl