Spaarrekening eerst ( we hebben al het liggeld van de boot betaald) En ik oktober gaan we op vakantie..dan spreken we het aan denk ik
gedeelte sparen en we zijn laatst een weekje weg geweest op vakantie dus dan hebben het daar ook een beetje van betaald
nouja boven de streep lijkt het nog wat maarja dan gaat en even 42% aan en hoppa hou je nog een 1600 euro bummer hahaha
Wij hebben het allebei vandaag ontvangen. Dat van mij is niet een giga-bedrag maar heb inmiddels mezelf en Dennis in 't nieuw voor de zomer gestoken, de rest is voor een weekendje weg in juli, samen met m'n vriend. Zijn vakantiegeld gebruiken we o.a. voor een schilderbeurt van ons huis, leuke dagjes uit en een I-pad waarschijnlijk. Verder geen verre vakanties of zo, we wonen op 5 min. fietsen van het strand en gaan in de vakantie altijd wel een weekje in het strandhuisje van m'n vriend's ouders. Da's voor ons vakantie genoeg! Geen gesjouw met grote koffers, toestanden op 't vliegveld, waardeloze hotelbedden om uiteindelijk ergens 500 km. verderop op een strand te gaan liggen, terwijl we dat hier dus ook kunnen. Ik ben overigens vanaf m'n 17e regelmatig naar het buitenland geweest, Portugal, Engeland, Italië, Frankrijk, Ardennen dus ben niets tekort gekomen maar het hoeft voor ons nu niet zo, en als Dennis wat groter is zien we wel weer!
Heb het woensdag gehad en vriend en ik zijn woensdag goed gaan shoppen en uiteten. Ben gister nog met een vriendin gaan shoppen. Morgen met moeders een dagje weg. Moet nog een goed paar pumps hebben en een paar leuke slippers/sandaaltjes. Dan is het op! Maar was hard nodig. 25kg afgevallen dus er moest een nieuwe kledingkast komen en die is er nu lekker
wij hebben het op de spaarrekening gezet, vakantie was al betaald, maar in september willen we ook nog een midweek weg.
Hier een groot deel op de spaar en de rest als extra zakcentje voor op vakantie. De vakantie was al betaald.
Hier komt het pas in juni mee. De vakantie is al betaald, dus we gebruiken het om tijdens de vakantie leuke dingen te doen en uit eten te gaan
Ik heb DUO zojuist weer blij gemaakt, het was leuk om een paar uur naar dat bedrag te kijken, maar het kan het maar zo snel mogelijk weg zijn, anders geef ik het alsnog uit
Onze vakantie is al betaald dus gaat het eerst naar de spaarrekening. Maar volgende week komt onze nieuwe boxspring en daar moeten het restantbedrag nog van betaald worden.