Verwacht binnenkort een leuke rekening van de belastingdienst en vanochtend een bekeuring gekregen dus dan is het al weer bijna op. Helaas
Ligplaats van de boot en verder misschien voor nog 1 week weg Maar dat hoeft niet perse want alleen met de boot en uitstapjes vind ik met kleine kinderen ook erg leuk De rest hoop ik voor op de spaarrekening
Ik hoop er een stuk van onze zomervakantie mee te betalen. Geen idee overigens hoeveel of hoe weinig het hier zal zijn. 't Is 't eerste jaar bij mij. Ik verwacht niet veel en heb zelf al maar maandelijks geld opzij gezet voor de vakantie .
De vakantie is al betaald en geld voor ter plaatse ligt ook al klaar. Maar het vakantiegeld is toch alweer op: de helft naar de nieuwe schutting en de helft naar een nieuwe telefoon. Wij hebben het 2 weken geleden al gekregen.
wij gaan er ons trouwfeest van geven. wat we daarna terug krijgen aan enveloppen wordt ons vakantiegeld. helaas zit een vakantie er in de zomer niet in ivm hernia operatie paar dagen na de bruiloft
Hopelijk wat sparen ervan en verder, nieuwe kleertjes aanschaffen na de zwangerschap als het weer kan.
hier is het niet zo veel meer, ik ben gestopt met werken dus nog maar 1x vakantie geld. helaas dat is jammer we zetten de helft op de spaar en de andere helft om te besteden aan de vakantie , dit jaar niet echt op vakantie maar dagjes weg dus kost ook genoeg
Ligt eraan of ik deze maand mijn rijbewijs haal, anders krijg ik een auto . Zo niet boeken we er een vakantie van en kopen we van het belasting geld een auto voor mij. Krijgen rond de 3200 euro.
We gaan een nieuwe eettafel halen en wat mooie foto's van zoon op canvas laten zetten. Verder nog wat kleine dingetjes en de rest gaat op de spaarrekening.
Hier ook niet zoveel denk 700 euro als het niet lager is komt omdat mijn partner hier nog niet zo lang werkt. hier zal dus een gedeelte naar het eigen risico gaan en daarnaast voor verf in in de woonkamer en evetueel een ander stukje zeil voor in de keuken en natuurlijk wat achteruit houden voor uitjes in de zomervakantie
Hier is het niet zoveel helaas,ik krijg denk ik ongeveer 900 en mijn vriend misschien 400.. Hij heeft een uitruil-regeling op zijn werk,hij krijgt iedere maand wat extra reiskostenvergoeding in ruil voor een groot deel van zijn vakantiegeld. Tsja,dat heb je als je zo ver van je werk woont..we betalen ons scheel aan tankkosten.. Wij gebruiken het grootste deel voor huis (schilderen) en tuin (beplanting e.d.) en de rest om leuke dingen te gaan doen met ons meisje!
samen denk ik rond de 2800,- belastinggeld zal denk ik ook gauw komen. vakantie betalen en de rest op de spaarrekening.