Een deel naar de vakantie (grootste gedeelte is al betaald) de rest op de spaarrekening met de belastingteruggave.
Vakantiegeld is al op We zijn 9 dagen naar New York geweest. Voor de rest gaan we nog de tuin opknappen en willen we graag een nieuwe tv
Hier ook 2x vakantiegeld. Ik denk op de spaarrekening. Vakanties zijn al betaald. Ook altijd 2x 13e maand dus dubbel vakantiegeld zeg maar.
2 keer vakantiegeld...bij elkaar gok ik zo 2500... Gaat naar de spaarrekening. Vakantie is al betaald ook deels van de spaarreking gehaald dus dat vult nu weer mooi aan.
Wat leuk gejanne1!! 13 augustus komt onze eerste baby. We gaan ook niet op vakantie. Ik wil er een condens droger voor kopen omdat ik die straks echt nodig heb en meer wasjes krijg met de baby. Dat van mijn vriend gaat elk jaar helaas op aan de verzekeringen en zo die moeten betaald worden.
Thanks ! Manlief stuurde me toevallig een berichtje met welk bedrag ik waarschijnlijk krijg als vakantiegeld, ben dan altijd nieuwsgierig wat iedereen er mee doet ! Valt trouwens nog weer mee, in mn hoofd zat ik op 1500 voor ons samen, is volgens manlief zeker 1000 meer, leuke meevaller haha! Hier ook groot gedeelte naar de spaar, vorig jaar verhuisd en moesten met 0 beginnen na verlies op de vorige woning, dus we willen graag weer richting de 4 nullen (met een 1tje ervoor )
En nee, zo zaten wij idd 5 jaar geleden ook, was toen 28 juli uitgerekend, dus een zomervakantie zat er toen niet echt in ! Heb je er ook graag voor over natuurlijk, om thuis te blijven haha, maar kriebelde toen toch wel hoor, toen iedereen in de omgeving lekker weg ging!
Ik wil een michael kors tas kopen, rijlessen van betalen en ik en mijn vriend willen een groot feest geven voor onze kids (oudste word 26 juni 3 en de jongste 10 juli 1) dit willen we gaan doen in een zaal met een band en lekker veel eten enz. Vakantie heb ik een deal mee en hoef ik maar 200 van te betalen. Ik ga eind sep een week naar marmaris
Wij zetten het vakantiegeld grotendeels op de spaarrekening en verdelen het dan voor leuke dingen over het hele jaar
eind van de maand komt mijn vak.geld en van mij man altijd pas midden of eind juni, dat duurt zo lang!! maar het gaat naar de achtertuin, daar moeten we nog een rekening van betalen want die is pas nieuw aangelegd en naar de spaarrekening. want we gaan dit jaar niet op vakantie, ik ga nml bevallen in de vakantie haha.
Ik kon mn stukje niet wijzigen anders had ik het daar bij geschreven maar ik en mn vriend gaan ook de eerste letter van elkaar tatoeren.