Vakantiegeld

Discussie in 'De lounge' gestart door Gean85, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koon

Koon Niet meer actief

Onze achtertuin wordt compleet vernieuwd, dus daar gaat ons vakantiegeld naar toe (en nog meer ;))

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij gaan de kamers veranderen. wij naar slaapkamer van zoonlief, en zoonlief naar onze slaapkamer(waar zn zusje al slaapt) Nieuwe kasten, leuk aankleden. verder moeten we nieuwe wasmachine hebben en willen een bbq. teveel plannen, te weinig geld :p

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik werk deze maand 8,5 maand bij mijn werkgever dus krijg over deze periode uitbetaald.
    Op mijn loonstrook staat nooit hoeveel je al hebt opgebouwd (vaag!), maar het is toch 8% van je brutomaandloon wat je opspaart? Of nettomaandloon?

Denk dat ik net geen 1000 euro bruto krijg. Weet niet hoeveel belasting daarvan af gaat.

4. Koon

Koon Niet meer actief

8% van je bruto jaarloon.

5. Vruchtbaarheidsbehandelingen *zucht*

6. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom jou ook overal tegen, haha!

Mijn droger was er vrijdag, nu doet hij het niet en komt vandaag een nieuwe!!

7. Koon

Koon Niet meer actief

:(

Succes!!

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    :( Succes!!

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Manlief rekent het als volgt uit: je bruto-maandsalaris x 8,5 (in jouw geval dus) x 8% x 0,58 = wat je netto ongeveer overhoudt.

Dus stel dat je een brutosalaris van 1500 euro pm. hebt krijg je netto: € 591,60. (1500x8,5x8%x0,58)! Succes :D!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    hier gaat het op de spaarrekening.
    De vakantie is al betaald

11. knap

knap Niet meer actief

De vakantie van volgende maand ga ik daar van betalen. Een weekendje naar Slagharen.

En net bij bol wat leuke dora en andere dvd.s besteld. Genoeg voor een druilige zomer dag of lekker weer voor de winter.

Dame.s als jullie dit lezen bij bol is er een aanbieding wat betreft kinderen dvd.s van dora diego brandweerman sam en verder.

Je besteld er twee en betaald er een. Dus z.n 6 euro per dvd als je het zo bekijkt;)

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Thanks voor de tip, heb nog wat bonnen liggen, kan ik ze gelijk leuk besteden. Zal zoonlief HEEL blij van worden denk ik :D!

13. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier gaat elk jaar het vakantiegeld direct naar rekeningen en mijn auto, die moet altijd deze maand gekeurd worden.

Liefs,

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.882
    5.174
    113
    Home
    elk jaar op de spaar of vakantie van betalen maar dit jaar gaan we het lekker opmaken aan leuke dingen doen

15. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Vakantie is al betaald, we gaan sparen voor een andere auto.Ik krijg mijn vakantiegeld elke maand al, manlief gelukkig in een keer, is toch ff lekkerder zo voor de zomer

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik werk 20 uur p/w. En brutosalaris ligt idd. net boven de 1.500 euro.
    Nou pfff, houd dan niks over. 220 euro gaat naar NUON (eindafrekening) en gemeentelijke belastingen van 236 euro gaat er ook vanaf.
    Balen!!!
    Dan maar geduldig wachten op mijn geld van mijn belastingaangifte. Dat gaat op aan het huis. Wilden eigenlijk de auto verkopen, belastinggeld erbovenop leggen en in Duitsland een auto kopen.... Maar het huis is ook nog niet af...en we moeten nog aardig wat hebben qua nieuwe inrichting..

Dus dan maar geen auto, denk ik...

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier gaat het deels uitgegeven worden aan het huis. Lekkage gehad in de badkamer en daardoor schimmel in het toilet. Verder nog wat kleine klusjes in huis.
    Misschien in de zomer nog weg maar dat zien we wel.

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Er komt een rekening van de Belastingdienst, dus daar gaat een deel naar toe. Een deel gaat naar ons nieuwe wondertje. Een deel naar de spaarrekening. We gaan niet op vakantie dit jaar, maar wel dagtochtjes maken. Dus daar gebruiken we ook nog wat voor.

Overigens krijgen we niet zoveel vakantiegeld hoor. Ik maar een beetje (werk 16 uur per werk). Mijn vriend heeft ook niet een dikbetaalde baan, maar werkt wel 36 uur per week.

Ik zeg maar zo: alle beetjes helpen, vooral in deze dure crisistijd.

19. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Heb geen idee. We nemen wat mee voor op vakantie. Wil graag nog naar een paar pretparken.
    zal vast wel opkomen. :D

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wij gaan dit jaar 3 x met vakantie ik kom vakantiegeld tekort Hahahaha!!

Deel Deze Pagina