Hier alleen vakantiegeld voor manlief... Er moet een peuterbedje met toebehoren komen voor ons zoontje, nieuwe autobanden en een apk keuring! En we hebben alle drie heel hard nieuwe kleding nodig! Hopelijk kunnen we dit doen met het vakantiegeld en kunnen we met het belastinggeld mijn schoonvader terugbetalen, het uit het rood staan aflossen en stopzetten en de rest op de spaarrekening!
Hier geen vakantiegeld, mijn man heeft een eigen bedrijf. Als ik al die leuke verhalen hier lees mis ik het wel eens hoor.... Toen we allebei nog voor een baas werkten deden we er vaak leuke dingen voor. Ipv vakantiegeld krijgen wij rond deze tijd meestal een leuke rekening van de belastingdienst...
De kinderkamer verbouwen en nog wat schilderwerk in huis. Verder wat overblijft rekeningen betalen zodat we met we weer bij zijn. Van de belasting betalen we geboortekaartjes, eigen bijdrage kraamzorg en overige kosten omtrent de bevalling.
Wij hebben in december een nieuwe tent gekocht. Dus de halve uitzet hebben we nog nodig. Een gedeelte van mijn vakantiegeld gaat op aan tenttapijt want jemig, wat is dát duur! De rest gaat op aan andere kleine dingen voor ons kampeeravontuur (kookplaatje, looplamp, tentkastje) Van mijn vriend komt altijd in Juni pas en dat gaat op de spaarrekening.
Ik word altijd zo blij eind mei.. salaris vakantiegeld en belastingteruggave Hier sparen en de babykamer verder inrichten!
Hier gaat het het vakantiegeld voorlopig op de spaarrekening. Van het geld dat ik terugkrijg van de belastingdienst, ga ik shoppen. Ik heb nodig nieuwe shirts nodig. Van de andere helft van het belastinggeld betaal ik de vakantie. Dit jaar een kampeervakantie, dus dan zijn de kosten niet zo hoog.
hier is het opgegaan aan de verbouwing. Kregen het afgelopen iedere maand voor een deel al uitbetaald (keuzemogelijkheid), vanaf dit volgende maand stoppen we dat en krijgen we volgend jaar weer 1x per jaar uitgekeerd.
Mijn man krijgt dit jaar eind mei zijn vakantiegeld. Volgend jaar krijg ik ook, omdat ik dit jaar ben begonnen met werken
Oh, jullie hadden ook schuld bij verkoop woning. Gebeurd helaas vaak tegenwoordig ! Wij hadden ook een mega schuld (in mijn ogen ) maar konden dit gelukkig direct met de verkoop afbetalen! Succes!
Rekeningen en verder wat leuke uitstapjes maken met z'n 3en. Ook zit de eindafrekening van NUON er aan te komen en vermoed dat we iets moeten bij betalen.
Over inkomen t/m 19.645 betaalt u 37% belasting; Over inkomen van 19.646 t/m 33.363 betaalt u 42% belasting; Over inkomen van 33.364 t/m 55.991 betaalt u 42% belasting; Over inkomen hoger dan 55.991 betaalt u 52% belasting; Bron: Belastingdienst.nl, februari 2013
Wij hebben een nieuw bed gekocht. Voor ons erg duur (2400,-) maar we hopen er goed op te gaan slapen. En van het het belastinggeld gaan we op vakantie, dus het geld is weer goed besteed dit jaar