We gaan bijna op vakantie dus gebruiken een gedeelte voor daar en de rest gaat op de spaarrekening. Ik heb dus op anders gestemd omdat het voor eten, drinken, uitjes en hotelovernachting heenreis is. Het verblijf zelf is al betaald.
Ik wil graag een lounge set voor buiten en mijn meisje doet haar communie. Het restant gaat naar de spaarrekening.
Wij betalen er de nieuwe babykamer mee. Ook de dingen om te klussen, verf enzo. Er moet namelijk nog heel veel gebeuren.
Wij gaan de vaste kastenwand op onze slaapkamer er uit breken en vervangen door pax kasten. En waarschijnlijk een nieuwe koelkast. En willen graag een (tweedehands) bakfiets.
Vakantie is al betaald, dus vakantiegeld gaat eerst naar de spaar om vervolgens uit te gaan geven op vakantie
Eerst op de spaar zetten en na mijn bevalling als ik weer een beetje op gewicht bent shoppen en hopelijk spaar overhouden!
Rekeningen, spullen voor de baby en als we genoeg over hebben gaan we misschien nog een paar dagen weg
ik heb anders gestemd, wij doen eigenlijk niks met het vakantiegeld...... gaat hier altijd gewoon op de grote hoop zeg maar. de spaarrekening. maar we gebruiken het niet echt 'ergens' voor. wij wachten bv niet met een verbouwing of de vakantie boeken/betalen tot dat het vakantie geld er is. dus waar het aan uitgegeven gaat worden...geen idee. word vast iets leuks mee gedaan
Ligt eraan wat er eerder is, vakantiegeld of belastinggeld Ik mag bijna afrijden en krijg een auto als ik mijn rijbewijs heb.
mijn man werkt in de bouw en sparen dus extra erbij , krijgen dan altijd een heel leuk bedrag. Daarvan : rekeningen betalen, spaarrekening , wat op de rekening van de kinds extra en dan eindelijk na 3 jaar vakantie!!!
Het staat nu even op de spaarrekening, we gaan dit jaar niet op vakantie maar hebben nog geen idee wat voor leuks we er mee gaan doen, denk dus voorlopige gewoon even rente spekken
Jammer dat je in de poll maar 1 antwoord kan geven. Hier gaat ons vakantie geld naar vakantie, sparen en lening aflossen. Wel altijd fijn hoor het vakantie geld!
Als het vakantiegeld binnen komt, maar dat is pas over 5 weken dan betalen we er de rekening voor de achtertuin van en wat overblijft gaat naar de spaarrekening.
Een peuterbed voor zoontje, wordt heel erg hard tijd ervoor! Hij hangt tot aan zijn dijen over de rand! De auto moet in juni apk gekeurd en de banden zijn heel erg versleten dus ook nieuwe banden voor de auto! Verder hebben we al jaren geen kleding meer voor onszelf gekocht dus rondje primark en zwarte markt! Zoontje heeft ook lange broeken en schoenen nodig! Dan zal het wel op zijn!