Ok, ik ben ook om. Ik wil ook graag een e-reader Ik zie er zoveel en hoor veel over Kobo. Maar welke dan? Hoef er echt niet een die heel duur is, maar waar ik gewoon lekker op kan lezen en waar ik ook voor mijn dochter van 6 boeken op kan zetten. Wie heeft tips? Welke is een aanrader? Of welke juiste niet?
Er is al een topic over: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/e-reader.730123/ Maar antwoord op je vraag kobo clara
Ik heb de kobo libra en ben er erg blij mee! heb sinds kort een kobo abonnement waar ik zowel luisterboeken mee download om in de auto te luisteren als boeken op de kobo mee lees.
Ik heb een Kobo Nia, volgens mij is dat ze goedkoopste van Kobo. Gebruik Henny ruim 2 jaar dagelijks, dik tevreden
@owly oh dat heb ik ff gemist. Bedankt in ieder geval. Bedankt voor jullie reacties. Vanmorgen voor moederdag naast alle zelfgeknutselde cadeautjes ook de Kobo libra 2 gekregen!! Ben helemaal blij. Ga hem nu even lekker uitvogelen. @Beheer Topic mag gesloten worden
Geeft niks! Als het goed bevalt is een kobo abonnement handig. Heel makkelijk om er vlot boeken op te zetten. Voldoende keus. Mijn man heeft ook een e reader en leest ook veel. Veel plezier met je nieuwe e reader!