Naar de spaarrekening. Vakantie is al geboekt en betaald van de spaarrekening, dus dat wordt nu weer terug gestort.
Gaat hier naar de spaarrekening, heb er niet direct een bestemming voor. De reis die we in de zomervakantie gaan maken had ik al betaald.
Wij besteden het dit jaar aan nieuw glas . We hadden in het hele huis nog enkel glas, dat wordt nu hr ++ glas.
Moet nog binnen komen maar ook al uitgegeven aan een nieuwe set velgen voor de auto. De rest gaat op de spaarrekening.
Wij krijgen dit jaar minimaal vakantiegeld. Alle geswitcht van baan. Mijn man 1 december, dus die krijgt nog wel redelijk wat en ik pas half maart. Wat we al hebben gehad is naar de spaarrekening gegaan. Wat we nog krijgen leggen we bij de vakantie.
Nog een deel van de vakantie moeten we betalen, naar reparatiekosten van de auto, we krijgen een nieuwe schutting (samen met de buren) en mocht er wat over blijven gaat de rest naar de spaar maar ik gok dat we ook een deelbelastinggeld kwijt zijn hieraan (hopelijk komt dat ook zo snel mogelijk)
Hier gaat het naar de spaarrekening. Die heeft een absoluut dieptepunt bereikt na onze verbouwing dus moet nodig een beetje aangevuld worden. Helaas dus ook geen vakantie dit jaar.
Ik ga dit jaar voor het eerst in 6 jaar weer op vakantie En ik word volgende maand weer getatoeëerd Dus daarheen haha.
Ik ben zelfstandige en krijg geen vakantiegeld. Man wel, geen idee wat hij ermee doet. Vakanties betalen we gewoon van de spaarekening.
De crematie van onze hond ' word terug geboekt naar de spaarrekening', stukje vakantie en nog een stukje zolder op knappen.
Ik ga mijn aangekochte bedrijfsaandelen er mee betalen. Geen idee wat overblijft, maar dat gaat in de potjes. Ik voorzie nog een beurt voor de auto, nog een nabetaling ivm overstap energieleverancier en anders de vakantie natuurlijk.