Vakantiehuis huren in frankrijk. Ervaringen??

Discussie in 'De lounge' gestart door winniethepoeh, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wij zitten eraan te denken om in de meivakantie ff een paar dagen naar frankrijk te gaan en dan een huisje ofzo te huren. Maar ik durf niet te boeken;) Ben zo bang dat we balazerd worden.
    Dus heeft iemand al een keer iets gehuurd en waar??
    En hoe beviel het....
    We zitten te denk aan normandie, bretagne, moet wel in 1 dag te wijdne zijn vanaf groningen.

THNX alvast

2. Aura

Aura Niet meer actief

het enige waar ik ervaring mee heb is villa in zuid frankrijk...wellicht kan je er eens kijken op de site www.kuypersverhuur.nl echt betrouwbaar en goede service en natuurlijk prachtige villa...fotos liegen niet.....ik hb eventueel ook nog fotos van (villa arc en ciel) mocht je die willen zien.

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Wij hebben vorig jaar een vakantiehuis gehuurd in Frankrijk via www.fi.nl Onze ervaring waren erg positief: goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik zou zeggen; kijk even op de site!

Succes!

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
  5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
  6. winniethepoeh

ik ben ondertussen al ff wat aan het rondneuzen op de site's. Bedankt tot nu toe!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Geen dank. Mocht je vragen hebben over bijv een Franse site geef dan even een gil. Ik woon nl in Frankrijk en wil je graag helpen.

8. winniethepoeh

@nynke, bedankt

ik zal eerst ff met hubbie overleggen over de exacte data en plaats waar we heen willen.

9. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Het enige vakantiehuis in Frankrijk waarvan ik zeker weet dat je daarbij niet belazerd wordt is deze: www.surlacolline.nl maar dat is dus geen site met meer vakantiehuizen maar slechts 1 vakantiehuis voor 6 personen of zo, dus moet je maar net naar op zoek zijn :)

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik hou dit topic even in de gaten. wij willen op huwelijksreis, maar als de IVF meteen aanslaat (wat ik een beetje hoop) mag ik in sept niet meer vliegen...dus wilde we ook naar een villa ofzo....Maar kan dat ook met 2 pers of moet je perse met meer...

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

wij gaan eind juni twee weken naar frankrijk...welliswaar niet in een huisje maar in een bungalowtent op een camping in de ardeche....is niet wat je zoekt maar wilde je laten weten dat wij voor die twee weken 251 euro hebben betaald via oadreizen....miss ook leuk voor de mensen die niet veel te besteden hebben. ;)
    suc6 met de zoektocht!

Deel Deze Pagina