Wat zouden jullie..

Discussie in 'De lounge' gestart door mummy2009, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy2009

mummy2009 Lid

14 dec 2009
    18
    0
    0
    Als je schoonmoeder liegt tegen jou en je partner.
    In de familie werd ze beschuldigt van iets wat met geld te maken heeft.
    Ik ga er liever niet teveel op in verder, maar het zijn wel erge dingen
    De familie en mijn vriend heeft toen met haar gepraat, en ze gaat zich toch niet zomaar
    laten beschuldigen. Echt bewijs was er toen ook niet. Je wil geen kant kiezen, wat is waar??
    Je gaat verder maar je houdt het in je achterhoofd,
    Maar nu speelt er tussen haar en ons ook iets wat te maken heeft met geld. Dus ook alles wat afgespeeld heeft komt weer boven water.
    We hebben echt een vermoeden dat ze niet de waarheid spreekt.
    Maar elke weer een mooi verhaal.Ook huilen tijdens een gesprek en dat ze niet lekker in dr vel zit en alleen nog maar hier is voor ons en voornamelijk de kinderen. Maar verder komen we dus geen steek verder.
    Mijn vriend wilde het eigenlijk achter zich laten en weer verder. Maar elke keer is er wel weer iets. En nu ben ik er ook wel echt klaar mee.
    Maar ow wat doet het pijn als mensen niet de waarheid spreken.
    We zijn geneigd om het contact te verbreken, maar straks doet ze zichzelf iets aan en ze is zo dol op haar klein kinderen en super lief voor ze. Ze is ook weduwe, dus echt maar alleen. Maar ook willen we haar helpen, maar of dat gaat lukken. Ze is zo'n sterke vrouw voor de buiten wereld, geen ruzie met haar hoor.
    We vermoeden dat ze op financieel gebied dus echt een probleem heeft.
    Verder weet niemand het, ook mijn vriends broer niet. We zouden kunnen praten met iemand uit de familie, maar zijn bang voor de roddels.
    Ik hoop op tips!

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ja misschien zit ze tot haar oren in de schulden of iets...
    Zou haar zeker proberen te helpen,ze schaamt zich waarschijnlijk.
    toch een keer proberen echt een goed gesprek met haar aangaan,zet haar voor het blok.

3. mummy2009

mummy2009 Lid

14 dec 2009
    18
    0
    0
    Dat zou ons ook niet verbazen als ze flinke schulden heeft.
    Vroeger kregen wij veel en de kinderen ook. Maar bij de geboorte van ons zoontje, heeft hij niks gehad van oma niet eens een kaartje :( terwijl ze normaal altijd zo veel gevend was.. Het gaat ons echt niet om het krijgen, maar gewoon symbolisch. En dit zijn 1 van de dingen die erg opvallen de laatste tijd.
    Bedankt!

Deel Deze Pagina