Hallo Meiden, volgend jaar willen wij graag naar Kroatie met vrienden van ons. We willen graag in een 6 persoons vakantiehuis of op een mooie camping in een stacaravan. Afhankelijk van prijs e.d Hebben jullie tips. Er zijn 2 kinderen bij van 1,5 en van ruim 1 jaar. Is het noodzakelijk om ver van te voren te reserveren? We willen in Juni (vlak voor de kindervakantie) of eind augustus (net na de kindervakantie). Alvast bedankt!
Wij zijn afgelopen jaar in juni naar Kroatië geweest en wij hebben 1 week van tevoren geboekt. Er was nog genoeg vrij (wij wilden twee stacaravans naast elkaar en dat kon op vrijwel alle campings nog). Wij zaten zelf op Bi Village, maar dat zou ik eigenlijk niet aanraden. Was op zich wel netjes, maa zeker niet bijzonder en echt heeeeel groot. Kroatië zelf vind ik wel echt heel mooi! Ik zou in de buurt van Porec of Rovinj gaan zitten.
Qua prijs scheelde het trouwens ook enorm veel dat we pas zo laat hadden geboekt (bijna de helft volgens mij).
@linda86: Bedankt voor je reactie. Hoe is het weer daar in Juni en wat hebben jullie ongeveer betaald? @floortje: bedankt voor de tip!
Wij zaten er twee weken en we hebben elke dag tussen de 25 en 30 graden gehad, met lekker veel zon. Alleen een avond regen/onweer, maar verder superlekker dus. We konden ook elke ochtend lekker buiten ontbijten. Wij betaalden 550 euro per stacaravan, voor twee weken dus. En het waren echt mooie, grote caravans met een hele grote, half overdekte veranda eraan. Was het geld dubbel en dwars waard (via go4camp).
Wij hebben in umag , park umag gezeten. Groot, maar mooie ruime plekken en mooi uitzicht. Naseizoen is wel erg rustig. Omgeving prachtig!
Geen tips maar houd er rekening mee dat de schoolvakanties tot 1 september lopen dus eind augustus is ook nog duur
Zaton holiday resort via Roan reizen super geregeld, wel in t voorseizoen geweest dusqua prijs wel anders natuurlijk
Ja jammer hè! Voor ons was dat ook de laatste keer (afgelopen juni), mijn zoon is in juli 5 geworden. Wij wilden afgelopen jaar in eerste instantie ook in het hoogseizoen gaan, zodat hij niks zou missen van school, maar dan was het gewoon bijna 4 keer zo duur! Wij hebben het er dus toch nog maar even van genomen .
Wij willen van de zomer ook voor het eerst met de auto op vakantie gaan, eind juni nog voor het hoogseizoen, En zaten ook aan Kroatie te denken. Is dat goed te doen met rijden (met overnachting?) ten op zichte van bijvoorbeeld Frankrijk? Of kun je dan beter voor Frankrijk kiezen kwa reistijd/ fijn rijden? En is het "leven" daar goedkoop? Heb al wel veel mooie campings gezien waaronder dat Umag park, wij willen heel graag in een ruime stacaravan Iemand nog goede tips?