Ik ga zaterdag op vakantie naar Spanje. Daar verblijven we in een vakantiehuis en ik wil heel graag mijn voedingskussen meenemen op reis omdat ik zonder eigenlijk niet meer goed kan slapen ivm bekken pijn. Nu zitten de koffers al echt vol en kan dat kussen daar niet meer bij. Dus dacht ik of deze misschien mee kan als handbagage maar ik heb geen idee of dit mag. We vliegen met KLM. Heeft iemand dit al eerder gedaan? Bij welke maatschappij dan ook? Ik ga voor alle zekerheid morgen KLM zelf even proberen te bereiken. Als ze een telefoon nummer hebben. Maar vroeg mij of of meer mensen dit wel eens gedaan hebben
Dat denk ik niet... Of hij moet in een tas/rolkoffertje zitten en jij je "één stuks bagage" zelf niet gebruikt/nodig hebt/op wil geven.
Denk niet dat dag mag. Zou dan wat uit je koffer halen. Dat in je handbagage koffer doen en dan je kussen in je koffer stoppen.
Anders kijk je of je ter plekke er één kunt kopen? Of met een gewoon kussen tussen je knieën proberen te slapen? Mij lukte het nooit om lekker te slapen met een Voedingskussen en had juist veel aan een kussen tussen mijn knieën.
Heb je zo'n stoffen zachte? Je zou hem dan ook in een vacuumzak kunnen stoppen? Je hebt van die zakken die je met een stofzuiger klein maakt, heel handig!