Mijn man sowieso niet. En ik -volgens mij- ook niet. Maar in combinatie met de omstandigheden in de familie willen we graag goed bereikbaar zijn.
Europarcs resort de Achterhoek! Super leuke camping. Prachtig ingerichte Chalets, een groot meer en een zwembad wat niet op de camping zit, maar om de hoek.. Je krijgt een kaart waarmee je zolang je verblijf op het resort gratis mag zwemmen! Een erg leuk zwembad. Veel accommodatie, leuke speelplekken, ook overdekt!
Julianahoeve in Renesse. Binnenzwembad. Maar ook een buitenwaterspeeltuin. Meerdere speeltuinen, loopafstand vh strand. Voldoende kinderanimatie, park is netjes en verzorgd. En je kan er heerlijk ontbijten in de brasserie. Het is een camping, maar ze verhuren ook chalets.
Hof van Saksen (Landal park), naast Assen. Mooie omgeving, fijne huisjes, zowel binnen als buiten mogelijkheid tot zwemmen en een overdekte speeltuin. In de buurt zitten verschillende maneges.
We zijn er inmiddels achter dat we toch graag een park willen met een manege waar onze dochter kan lessen/rijden/pony's verzorgen. Iemand nog tips?