Aanstaande woensdag gaan we ruim een week naar viva Mallorca! Veel zin in, nu bezig met het verzamelen van spullen en ik heb een paar vragen. Hoe is het geregeld met het beddengoed voor het babybedje, is het bedje opgemaakt, of moet je eigen lakens meenemen? (Hij slaapt in slaapzak) en is er handzeep, handdoek, theedoek in het keukentje van een privilege appartement? Nog andere tips? Ik hoor ze graag!
Wij zaten in Viva Alcudia Sun village vorig jaar en het campingbedje had een onderlaken en laken om onder te slapen. Er heb ik extra om het matras gedaan omdat mijn dochter ook in een slaapzak sliep. Geen theedoek alleen een handdoekje in de keuken. Ook geen handzeep en afwasmiddel.
Wij zaten vorig jaar mei in Viva Mallorca en daar hadden we idd een lakentje om het matras en een los dekentje. Wij namen zelf nog een extra hoeslakentje mee en uiteraard de eigen slaapzak. In het keukentje hadden wij 2 theedoeken. Deze werden vervangen als je ze bij de douchehanddoeken op de grond in de badkamer deponeerde. Verder geen handzeep. In de douche wel douchegel en shampoo en een stuk zeep bij de wastafel.