Dag dames, wie is er bekend met de thermen van sanadome? Hoe is dit bevallen? ik ben ook benieuwd naar ervaringen met massages daar. ik verblijf in een ander hotel. Thnx dames!
Wij zijn er een paar jaar terug meerdere keren geweest, geen idee of ze sindsdien vernieuwd hebben, anders is het wellicht best wat verouderd. Wij gaan vooral voor de baden, sauna’s zijn we niet zo van en met baden zit je bij het Sanadome goed. Ik vond/vind de meerwaarde van het Sanadome juist het hotel dat er bij zit. Massages ed hebben we er nooit gedaan, dus daar heb ik geen ervaring mee.
Wij gaan wel regelmatig, we zijn nu ivm Corona alleen nog niet geweest. Ze hebben het een en ander opgeknapt toen ze dicht moesten. De sauna’s zijn oké, je moet het vooral van de baden hebben. Normaal ging ik regelmatig (3-4x per jaar) een avondje van 6-11 (dan heb je t wel gezien). T is altijd heerlijk ontspannen, alles ziet er netjes uit etc. Ohja, massages etc heb ik nog nooit afgenomen daar. Dus daar kan ik niets over zeggen.
Wij gaan er ook regelmatig, baden zijn prima, er is maar 1 sauna en 1 mintkamer, dus voor de sauna zou ik niet gaan. Behandelingen en massages zijn ook ok, prima voor lekkere ontspanning. Nu met corona hoor ik alleen minder goede verhalen. Ze laten te veel mensen binnen, maar houden max aantallen in baden aan. Dus lange wachtrijen, en je kunt amper ergens gebruik van maken.