Wij willen graag na de schoolvakantie's (dan is het rustiger, vind ik wat fijner voor een eerste vakantie met ons drietjes) in Nederland op vakantie willen, in een huisje. Gewoon om er even tussenuit te zijn. Normaal gesproken gaan we naar het buitenland (hotel), maar met zo'n kleintje denken we dat het misschien beter is om de eerste vakantie gewoon in Nederland te blijven. We zijn dus opzoek naar een leuk vakantiepark, met zwembad(en) die "babyvriendelijk" zijn (dus waar je een box ed in de kamer kan bijhuren). Het is voor ons de eerste keer dat we naar een huisje gaan, we hebben zelfs dus helemaal geen ervaring (zelfs niet met Centre Parcs). Ik hoor graag jullie ideeën.
Mijn zwager is dit jaar naar het Hof van Saksen gegaan, een beetje een gepimpte versie van Centre Parcs, zoals ik begrepen heb. Fijne huisjes met veel rust en drukte die je zelf kan opzoeken wanneer je wil. Er zitten restaurants op het park, maar je kan in de huisjes ook zelf koken. Er zijn zwembaden, bosrijke omgeving etc. Succes met kiezen!
Bij de meeste parken heb je huisjes die gericht zijn op kinderen (met box, bedje etc) Ervaring met center parcs en Landal is goed. Roompot minder, maar dat komt omdat we een keer op een park zaten in een vies oud huisje en het zwembad voor kinderen was helemaal niets. Er zullen welllicht ook mooie parken zijn van Roompot maar het was voor ons 1 keer en daarna niet meer. Maar wat wil je zelf? Wil je naar een park met alles erop en eraan? Welke provincie? Eilanden zijn ook leuk! Tip: er zijn ook mooie huisjes/stacaravans op campings! Alleen dan zit je niet echt op een park met alles erop en eraan.
en wij zijn dus weer heel tevreden over roompot haha, zijn er nu 3 keer geweest, vonden zelf met ons zoontje bij roompot weertebergen het leukste, alleen de huisjes zagen er van binnen wat ouder uit... maar dat hinderde voor ons niet.
Bedankt!! We hebben geen voorkeur voor waar we naar toe willen. Een stacarvan lijkt ons niks, het liefst wel een beetje luxe huisje in een park met alles erop en eraan.
Hoi Wij zijn afgelopen september naar Texel geweest, naar een huisje van Landal(Park sluftervallei) Liesje was toen 7 maanden. Dat was erg leuk. We hadden een 6-persoonsstandaard huisje voor ons 3, standaard in het huisje waren een babybedje en kinderstoel, je kon er ook box(en) bij huren, maar dat hebben wij toen niet gedaan. Je kunt ook kinderbungalows en/of luxebungalows huren. In de kinderbugalows zit geloof ik standaard ook een box en wat meer kindermeubulair en -speelgoed. Gewoon even op de sites kijken van landal of center parcs oid. Het ideale vind ik, van zulke parken en huisjes is dat je het comfort hebt en je gewoon in je eigen ritme en privacy kunt zijn en je er toch even uit bent.
De kindvriendelijke bungalows op Landal Greenparcs: Landal GreenParks | Speciale bungalows - Kinderbungalows. Aanraders zijn Twenhaarsveld Het Loo en Hellendoornse berg. De kinderbungalows op Hellendoornse berg zijn luxe ingericht met oa wasmachine droger afwasmachine etc. Van Landal heeft De Lommerbergen en Het Vennenbos de meeste faciliteiten waaronder een groot subtropisch zwembad maar de huisjes zelf zijn wat minder. Dat is wel een minpuntje bij Landal vind ik. De mooiste en luxe kinderbungalows staan toch wel op parken waar minder te doen is. Maar goed met zo'n kleintje heb je aan een normaal peuterbadje wel genoeg vind ik.