Weet iemand dit? Ik zoek al heel lang van die jarretelgordel dingen waarmee je kousen fatsoenlijk vast kan maken. Normaal heb je namelijk van die luttele haakjes en als je daar een kous aan vast maakt, knalt ie de helft van de keren dat je je benen over elkaar doet, of uberhaubt beweegt, weer los en zakt je kous weer af. Je hebt ze ook met bredere gespen (of hoe noem je dat...) maar die heb ik, behalve in het niet echt practisch latex nog niet kunnen vinden... Even voor de beeldvorming.... dit soort dingen: http://shopbilder.comonline.net/pics/pa ... 96762a.jpg (gut dat mens ziet er wel uit alsof ze iets te hard tegen een betonnen muur gerend is... ) Iemand een idee?
Wauw sexy ! Geen idee waar je die dingen kunt kopen, de enige twee waarvan ik denk dat ze het verkopen is Christine Le Duc en de PABO ?
Ik draag af en toe wel eens van die hold up panty's van de hema...blijven aardig goed zitten zonder jarretels
hahaha sexy hoor die dingen heb ik 1x aan gehad en dat was met mijn trouwen maar die zijn hele dag blijven zitten waren ook vrije duren dingen de kousen waren met zo'n plakrand en in combi met de jarretels bleven ze keurig zitten
hmm ik heb ze nog niet gevonden en ik vind die stay up kousen ook niet zo fijn gek genoeg zakken ze toch af in het begin niet.. maar naarmate de dag vordert.... laatste keer was ik toen aan het winkelen.. nahja je kan je de ergernis voorstellen als het randje van de kous steeds onder je rokje vandaan komt....
Zat ik ook aan te denken. Alleen dit plaatje van valhalla is volgens mij van de pabo En misschien bij www.sinister.nl www.sinister.com? Daar hebben ze ook veel van dit soort spul, weet alleen niet of ze lingerie verkopen.
kijk anders ff in bruidsmode zaak je moet er wel wat duurder aan maar tis wel goed spul wat de hele dag goed blijft zitten