Wow Sabrina jij hebt een indrukwekkende lijst!! Dit zijn de mijne: - Griekenland (kreta 4x, Rhodos 3 x, Kos, Santorini) - Turkije (3x) - Frankrijk - België - Engeland (toen mijn man daar werkte om het weekend) - Jersey - Spanje (niet meer te tellen hoe vaak) - Egypte - VS (Chicago 4x, New York, Las Vegas)
Maar er zijn zoveel goede zonnebrandcremes te krijgen! Ikzelf ben ook roodharig en ga regelmatig naar Bali op vakantie. Dit ligt echt heel erg dichtbij de evenaar, dus de zon is erg sterk. Als ik de zonnebrand van P20 of Vision (hoogste factor) gebruik is er niets aan de hand de hele dag! Ik kan dan gewoon in de zon. Deze zijn gewoon verkrijgbaar bij de drogist. Rood haar hoeft echt geen beperking te geven in de zomer! Succes! Mijn vakantielanden tot nu toe: Nederland Belgie Luxemburg Duitsland Engeland Denemarken Zweden Zwitserland Frankrijk Indonesie (Bali) Marian
Sabrina, ik kom aardig in de buurt volgens mij, haha: Nederland Belgie Duitsland Luxemburg Frankrijk Spanje Engeland Ierland Denemarken Portugal Italie Malta (voormalig) Joegoslavie Oostenrijk Zwitserland Andorra Griekenland Turkije Canarische Eilanden (Tenerife, Gran Canaria en Fuerteventura) Australie Nieuw Zeeland Indonesie (Sumatra, Bali, Nias, Java en Sulawesi) Thailand Bahama's Curacao Bonaire Noord Amerika Ecuador Galapagos Eilanden Peru Mexico Guatemala Belize Panama Costa Rica Sri Lanka Brazilie Zuid Afrika uh volgens mij was dit het zo'n beetje.....
Poeh, even nadenken hoor... Nederland België Luxemburg Duitsland (Berlijn, Hochsauerland) Frankrijk (Champagne, Bourgogne) Spanje (Madrid, Barcelona, Fuerteventura) Griekenland (Samos) Groot Brittannië (London, Schotland) Cuba (Varadero) Op de planning voor september: Zweden En hoog op het verlanglijstje: Corfu (Griekenland), omdat mijn zusje daar woont tegenwoordig. Zuid-Afrika, omdat de neef van mijn lief daar woont.
Hierbij mijn lijstje Nederland Belgie Duitsland Oostenrijk Italie Frankrijk Spanje Engeland Turkije Tunesie Australie Bangkok Sint Maarten Curacao Anguilla St Barths Saba Statia St Kitts Nevis En mijn wens: de ret swaar ik nog niet ben geweest
leuk lijstjes maken. hier de mijne: nederland belgie (alleen doorheen gereden) luxemburg duitsland (o.a. op de fiets naar berlijn) polen tsjechie italie zwitserland (alleen doorheen gereden) frankrijk spanje israel californie, las vegas (USA) turkije kreta engeland (londen) ik wil nog wel eens naar sicilie (italie), noord afrika (marokko, egypte, tunesie).
humz ..ff graven ..nah komt ie Nederland Luxemburg oostenrijk Italië Frankrijk Spanje Zwitserland Tenerife Gran-Canaria Turkijen(3x) Griekenland(rhodos) Malta Aruba ik denk wel dat dit het was
Pfff effe denken... Nederland België Frankrijk Spanje Duitsland (toen nog oostblok) West Duitsland Polen Lithouwen Zwitserland Oostenrijk Hongarije Curacao Egypte Wensen.....plenty. Als het maar warm is en er de mogelijkheid tot duiken er is.
de mijne zijn - Kreta - Gumbet (turkije) - Lloret de mar 2 x - Tenero (zwitserland) 5x - Nederland 4x - oostenrijk in de zomer
ik heb er niet zoveel... nederland, portugal, oostenrijk, turkije, spanje. Wij gaan al 16 jaar na dezelfde camping in spanje en dat bevalt kei goed! Hebben daar veel vrienden opgebouwd die ieder jaar ook weer terug komen. Dus mijn lijstje is niet zo lang.
Texel (heeeeeel vaak) eigen land, maar toch.... leuk! Spanje (heel vaak!) Noorwegen Kreta (2x) Mallorca Gran Canaria Portugal Dominicaanse Republiek Jamaica En nog enkele stedentripjes, zoals Praag, Rome, Parijs, Barcelona. Best een leuk lijstje vind ik Maar er kan nog meer bij!
Frankrijk Duitsland Italië Griekenland Zwitserland Engeland België Spanje Luxemburg Andorra Monaco Portugal Oman
uuhh, ff nadenken hoor!! Duitsland Frankrijk Spanje Oostenrijk Tunesie Indonesie/Bali Maleisie Turkije Nou dat was het geloof ik wel, je moet niet vragen hoe vaak we naar Frankrijk en Oostenrijk zijn geweest want dat is te vaak, ik zou het niet meer weten, maar ja we gaan al 2 keer in het jaar naar de wintersport dus dat tikt wel aan. Ik wil graag nog naar Vietnam/ thailand die kant op maar ja onze kinderwens ligt er dus daar gaan we maar voor en als de kids de deur uit zijn gaan we wel die kant op
belgie duitsland 5x luxemburg oostenrijk griekenland spanje 3x turkije 2x klein rijtje.. liefs mandy *5de IUI poging *pendel:sonja: maart 2007
Oh, leuk! ik doe ook mee. Maar niet met de langste lijst want dat gaat zeker niet lukken. Nederland Italie Zwitserland Frankrijk Hongarije Slovenie Polen Turkije Zweden Griekeland Istrie hmm, volgens mij was het dat al
België Luxemburg Frankrijk (tig x) Duitsland Engeland (alleen Londen, telt dat ook ) Zuid-Afrik (tig x) Turkije Mmm, niet zo veel dus. Wens: Tunesië. Eindelijk mijn schoonfamilie zien. 8)
ik ben geweest in * belgie 4 of 5 keer * duitsland (met me pappa mee op vrachtwagen) * in ons eigen kikkerlandje (nederland) * denemarken (met me pappa mee op vrachtwagen) * luxemburg * frankrijk (in calais) liefs samantha
Amerika en dan erg veel plaatsen bezocht als Key West Ford Lauderdale Orlando Florida enz. en de parken als Universal Studios, Walt Disney, Sea world enz enz