Aegean Dreams (Bodrum,Turgutreis) kindvriendelijk?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vanesje, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    In mei willen wij voor het eerst naar Turkije op vakantie met onze 2 kindjes van 1 en 3 jaar.

We hebben ons oog laten vallen op Aegean Dreams resort. Wie is hier wel eens geweest en is het een aanrader met kleine kindjes?

* Heeft het goed/ veilig eten?
    * Kan je in de buurt van babyspullen kopen zoals potjes en luiers?
    * Veilige zwembaden (ivm de kleintjes)
    * is het een vlak resort? Geen trappen naar het strand, overhangende zwembaden etc..
    * Zijn er kamers op de begaande grond zodat de kinderen overdag kunnen slapen en wij ervoor kunnen zitten op het gras of bij zwembad.
    * Leuke plaats/omgeving (ik vind nl niets erger dan een super de luxe complex met alles erop en eraan waar je in the middle of knowhere terecht komt zodra je het terrein verlaat)
    * O ja, ook niet onbelangrijk: een niet te lange transfertijd vanaf het vliegveld; ik zie nl. spookbeelden van veel te hard rijdende chauffeurs op veel te gevaarlijke wegen.

Het lijkt nu misschien of ik een kieskeurige zeur ben, maar ik zou het zo zonde vinden als we ter plekke merken dat we toch niet de juiste keus hebben gemaakt.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Ben nooit in dat resort geweest, wel in Bodrum. Dat is een hele leuke plaats (niet al te groot maar ook zeker niet klein). Ik kan me niet meer herinneren hoe lang het precies was vanaf het vliegveld maar het was niet erg lang.

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38

Deel Deze Pagina