Dit jaar willen we nog graag een keertje vliegen en de zon opzoeken. Maar gezien mijn zwangerschap lijkt het ons het beste in het voorjaar te gaan. Maar waar is het dan al lekker weer? Rhodos lijkt me fantastisch, daar heb ik me in het verleden al eens in verdiept. Maar sinds de komst van onze zoon, ga ik ook wel graag voor praktisch en kindvriendelijk. Dus: Liefst een appartement. (1 slaapkamer is prima). Loopafstand van een centrum met restaurants. Mooi zwembad met oa speelgelegenheid voor kleine kindjes. Niet de hoofdprijs. Tips voor andere bestemmingen mag! Graag zelfs! Op tenerife zaten we bij Isabel family. heerlijk hotel. Nu moeten we toch op zoek naar een iets minder kostbare bestemming.
Marins playa op Mallorca. Is wel een hotel, maar alleen ontbijt hoef je maar bij te boeken. Goede prijs, geweldig ontbijt. Glijbaan voor kleintjes, kidsclub en speeltuin.
Op Rhodos is het in het voorjaar nog niet erg warm. En volgens mij begint het seizoen daar pas eind april-begin mei.
Ik zag net dat het op mallorca ook nog flink fris kan zijn in mei. Jammer! Misschien dat juni ook nog kan in onze planning.. Of een ander (ei)land.
Wij zijn vorig jaar de eerste 2 weken van Juni naar Rhodos geweest. Wij hebben echt heerlijk weer gehad! iedere dag 30+ graden. Dus als je je planning nog iets kan verzetten..