Omdat ik 3 augustus uitgerekend ben kunnen we dit jaar helaas niet op vakantie. Wij willen nog altijd een paar dagen naar efteling bosrijk gaan. Ik hoor daar zo'n goeie verhalen over. Nu zei mijn man gisterenavond, is het niet leuk om in november een paar dagen te gaan? Het zal dan wel kouder zijn, maar nu is het weer ook helemaal niks en het is nu natuurlijk ook heel erg druk. En nu is mijn vraag is hier ooit iemand in november een paar dagen naar bosrijk geweest. Was het toen wel leuk? Of is het dan echt te koud? Bij echt koud weer willen mijn ouders op onze baby passen.
Wij zijn vorig jaar eind november gegaan en gaan dit jaar weer. Helemaal top! Rustig maar toch gezellig. En bosrijk is gewoon top!
Wij zijn ook vorig jaar november geweest. Hadden een dorpshuys, 8 persoons. Erg leuk en gezellig! En s'avonds de efteling in is echt een aanrader... zo gezellig versierd. Zoontje was toen 11 maanden. Wij hebben toen vroeg geboekt. Maar of dat enig verschil maakt weet ik niet.
Ja bij vroegboekkorting weet je niet wat het weer doet, maar weet je wel zeker dat er plaats is. En bij een last minute ben ik bang dat het vol is. Kwa prijs maakt het ons niet zoveel uit. Zal niet heel erg veel schelen. Het gaat ons meer om als we een last minute boeken dat we ongeveer kunnen kijken wat het weer wordt.