Oke, we zijn een beetje laat maar we willen nog een vakantie boeken voor augustus. het liefst een familiecamping en hetzou fijn zijn als er alzo'n tent staat maar dat hoeft niet persé. Spanje,Italie whatever! Maar wie heeft er een goede tip!! Tnx alvast!
Begin of eind augustus? Staancaravan of staanplaats? Gardameer zijn we een aantal keer geweest, zijn wel leuke campings
Ik vond deze camping echt ontzettend leuk Camping La Valle Verte ...voor een zorgeloze kampeervakantie!
Wij gaan naar Park Umag in Kroatie. Leek me erg leuk en de beoordelingen op Zoover van gezinnen met jonge kinderen zijn erg goed. Ligt lekker aan zee en je hebt een groot kinderbad met een piratenschip. Veel speeltuintjes op de camping en veel animatie.
Dan wens ik je veel succes om nu nog iets te vinden, dat is wel echt de drukste tijd.. Wij gaan al aantal jaren naar t gardameer, plaatje lazise en dan camping la quercia,Vorig jaar naar een plaatjes verderop geweest bardolino en dan camping la rocca
wij gaan naar la pin parasol in frankrijk, een kleine 10 uurtjes rijden ( wij wonen helemaal in het oosten van nederland) wij gaan volgende week pas dus ik kan je niet vertellen hoe het er is, maar het lijkt ons echt een leuke camping, wij hebben geboekt bij Camping Pin Parasol, te reserveren via Intercamp - - interreservation het is een ingerichte tent, maar de eerste 2 weken van augustus kost het wel even 93 euro per nacht, vind dat wel erg veel !
In mei naar camping Bella Italia, Gardameer geweest, geboekt via Gustocamp. Goede service en nieuwe caravans. Zij zitten op meerdere parken en tip om even op hun site te kijken. Vorig jaar op camping Rui in Sant Pere Pescador, Spanje geweest. Leuk zwembad voor de kleintjes en een speeltuintje. Vlakbij groot strand, waar het nooit al te druk is.