rugdrager huren oostenrijk??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mama suus, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai hai

wij gaan dit jaar naar oostenrijk op vakantie, nu is het niet overal mogelijk om met de kinderwagen te komen. we hebben ergens gelezen dat je dan een rugdrager kunt huren bij de skiverhuur maar kan dit nergens echt vinden op internet.

weet miss iemand hier iets van??
    we denken dat we dan ook maar de draagdoek meenemen al zit ie daar nooit meer in en weet ik neit of dit wel handig is met een kind van bijna 2. miss iemand ervaring??

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Ik heb het bijna nog nooit gezien in het buitenland. Ik ben het een keer tegen gekomen op de camping. Maar dit was een hele uitgebreide camping. Ik zou hier in nederland even informeren bij buitensportzaken of zij ze verhuren, en anders op Marktplaats kijken. Ik zou in iedergeval voor de deuther kidscomfort 2 gaan. Dat is een goede stevige drager die goed op je rug is af te stellen en comfortabel voor het kind is.
    Draagdoek is niet stevig genoeg dus die niet doen.
    O ja wel even van te voren in nederland oefenen met je kindje, want anders willen ze er niet in, en het is best anders lopen ivm een bewegend kind op je rug. Maar het is wel erg leuk om te wandelen in de bergen. O ja niet boven de 2300 meter met je kindje en in de liften laten drinken ivm de oren. En let op dat ze goed drinken in de bergen want ze kunnen sneller uitdrogen.
    Veel plezier.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    je kunt het ook in NL huren bij BabyRent® webwinkel
    Geen ervaring mee verder, maar je kunt eens kijken of daar iets tussenzit?

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    @saz, ik zal eens kijken naar die drager had idd al wat op mp gezocht gisteravond. doek leek mij idd ook al niet echt praktisch. en dat van diie 2300 meter wist ik helemaal niet. waarom is dit dan? goed dat je het zegt in ieder geval. het dragen mag me man doen die is millitaiir dus is wel wat gewent qua gewicht op zijn rug ed haha.

@deepfreeze, heb er idd al wat rondgesurft wonen alleen niet in ned maar in dld., dus is wat lastiger met halen ed.

Deel Deze Pagina