Vrienden van ons zaten in Roompot Cadzand (zijn een avondje op bezoek geweest). Ik kom al mijn hele leven in Cadzand, dus ken het daar op mijn duimpje en vind het de leukste kustplaats van Nederland. Misschien is dat wat voor je?
Had ik idd ook al naar gekeken, maar Cadzand gaan we al jaaaaaren naartoe, gewoon voor een dagje. We kennen het onderhand ook al best goed daar... Wil eigenlijk wat anders...! Ja, ik ben moeilijk... Ondertussen de datums van onze vakantie eens juist ingevoerd, en blijkt dat de laatste week van onze vakantie, de rest van Nederland weer naar school gaat. Dus we gaan de vakantie wat opschuiven en zullen daardoor een paar honderdjes goedkoper uitzijn! Gelukkig! Maar nog steeds niks gevonden waar ik nu echt het WAUW gevoel bij heb.. Maar eerlijk? Ook nog niet echt intensief gezocht. Vooral tips aan het verzamelen en alle namen die hier genoemd worden, opgeschreven. Staat op de planning voor van het weekend
En ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar als het open is ook wat leuke attracties in de buurt! (Maisdoolhof bijv)
En als ik de plannen nou eens helemaal omgooi??? En wel ong half uurtje van de zee afwillen, graag in zeeland, en dan een keiiii leuk vakantiepark met veel animatie voor 2 kids van 7 en 9? Die van 9 met verstandelijke beperking, functioneert op niveau van kindje van 3, dus kan niet zelfstandig meedoen aan activiteiten bijvoorbeeld. Maar vindt het heerlijk om bijv naar Centerparcs te gaan; kinderboerderij, showtje met bingo meedoen, gezellig wat drinken, etc. Compleet wat anders... Wellicht ook andere tips
Wij hebben een culinair huisje geboekt op Roompot nieuwvliet bad. Als je niet perse naar zee wil, dan is de leistert echt een aanrader. Vorig jaar zaten wij daar in een super mooi buitenleven huisje. Leuk park ook...zijn allerlei campingfaciliteiten waar je van gebruik kun maken.
Landal port greve aan het grevelingenmeer . Maar nog nooit in de zomer geweest dus geen idee van het aanbod voor de kinderen dan. Strandpark de Zeeuwse kust ziet er ook leuk uit.
Wij zijn tijdje terug naar landal in Ouddorp geweest. Vond het heerlijke ruime huisjes, hoe is qua animatie geen idee, er kon toen alleen nog maar gezwommen worden. Maar de kinderen hebben zich 5 dagen ontzettend vermaakt zonder animatie.
Leistert is hier 10 minuten vandaan, en wil eigenlijk iets verder weg Je andere tip gaat op mn uitzoek-lijstje
Gevonden en geboekt Yeah, wat een opluchting. Precies wat we zochten, bijna aan het strand. Genoeg te doen maar toch niet te massaal. Ideaal huisje... Heerlijk! Wat een fijn vooruitzicht
Strandpark de Zeeuwse kust in Renesse. Is ook een mogelijkheid. Julianahoeve in Renesse is zeker een aanrader. Daar hebben ze ook zo water speeltuin. En je kan naar het strand lopen, wel ff een klim om over de duin te komen. Als je in de buurt bent van Renesse. Ga dan zeker zeehondjes kijken op strand Brouwersdam (daar waar Blof zijn concert at sea houdt) Vanaf Renesse bij de 1e inham. Er staan hekken ivm gevaarlijke stroming. Neem ook oud brood mee voor de meeuwen. Flink omhoog gooien, ze vangen de stukken brood In de lucht. Wij hebben gewoond op Schouwen-Duiveland, vaak genoeg zijn we wezen zwemmen op een vakantiepark. Ff vooraf bellen of dat mag. In het hoogseizoen kan het meestal niet ivm drukte.
We hebben inmiddels geboekt; Toppershoedje Julianahoeve stond op ons lijstje, maar zit echt propvol, niks meer te krijgen... Heb je nog tips in de buurt van Ouddorp?
Julianahoeve is top! Vrienden van ons hebben daar een eigen stacaravan. We komen er graag. Veel te doen. Idd wat drukker, maar dat vind ik overal in Zeeland wel het geval.